Yamaha FS1 K1 1977
3.412 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
32 Kommentarer
Yamaha FS1 K1
Årgang:
1977
Motor:
1 cyllinderet luftkølet 2 takts motor.
Nyrenoveret med nye FAG C3 lejer, nye simmeringe og paknings sæt og nyt tændrør, luftfilter og platiner.
Nymalede sideskjolde på motoren, i 2 komponent autolak!
Umbraco skruer i hele motoren.
Slagvolumen: 49 ccm.
Boring: 40 mm.
Slaglængde: 39,7 mm.
Stempel: 39,96 mm.
Kaburator: 10 mm Mikuni VM10SC.
Tænding: Platintænding med Japanske platiner og nyt NGK tændrør.
Udstødning: Original, sandblæst og malet matsort.
Motoren er fuldstændigt original, på nær sliddele som lejer, simmerringe og andre sliddele.
Nyrenoveret med nye FAG C3 lejer, nye simmeringe og paknings sæt og nyt tændrør, luftfilter og platiner.
Nymalede sideskjolde på motoren, i 2 komponent autolak!
Umbraco skruer i hele motoren.
Slagvolumen: 49 ccm.
Boring: 40 mm.
Slaglængde: 39,7 mm.
Stempel: 39,96 mm.
Kaburator: 10 mm Mikuni VM10SC.
Tænding: Platintænding med Japanske platiner og nyt NGK tændrør.
Udstødning: Original, sandblæst og malet matsort.
Motoren er fuldstændigt original, på nær sliddele som lejer, simmerringe og andre sliddele.
Hestekræfter
1,0heste.
Topfart: Omkring de 35.
Topfart: Omkring de 35.
Fælge
Originale 17'' Araya fælge i krom. Nymalede nav i 2 komponent autolak!
110 mm navbremser for og bag.
Nye bremsebakker.
110 mm navbremser for og bag.
Nye bremsebakker.
Dæk
Fortune 17/220 for.
Fortune 17/225 bag.
Fortune 17/225 bag.
Styling
2 komponent autolakering af tank, sideskjolde, motorskjolde, nav mm.
Alle skruer og smådele er blevet elgalvaniseret.
Ellers er alt originalt chrome pudset op, og er blevet bevaret i sin originale forkromning!
Alle skruer og smådele er blevet elgalvaniseret.
Ellers er alt originalt chrome pudset op, og er blevet bevaret i sin originale forkromning!
Ekstra tilbehør
Hjelm, benzin og div. andre småting.
Bemærkninger
''Søndagsknallerten'' der kun kører når vejret er godt!
Yamaha FS1 K1
sep 2007
Følger: 1 Scootere: 1
sep 2009
Følger: 54 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 30 Svar: 547
Udstødningen var brændt ud for sod og ren indvendigt
apr 2010
Følger: 24 Følgere: 23 Scootere: 4 Emner: 8 Svar: 818
er det da klart han ikke vil have den ind i hans forcromnings kabine
sep 2009
Følger: 54 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 30 Svar: 547
Selvfølgelig ikke, da der jo var sod i den
apr 2010
Følger: 24 Følgere: 23 Scootere: 4 Emner: 8 Svar: 818
var den udstødning 100% ny og aldrig været brugt????
sep 2009
Følger: 54 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 30 Svar: 547
Ja, men den var helt ren. Men synes ikke jeg gider en ny, hvor jeg skal tilpasse alt og får en mega bule ved kickstarteren.
apr 2010
Følger: 24 Følgere: 23 Scootere: 4 Emner: 8 Svar: 818
Nej det er da klart han ikke gider have alt det olie ind i sin forcromer kabine det sviner jo af helvedes til. Det er os billigere at købe en ny.
sep 2009
Følger: 54 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 30 Svar: 547
Havde en gammel og original chrom udstødning til at ligge, som var glødet ud for sod, men forkromeren ville alligevel ikke forkrome den.
apr 2010
Følger: 24 Følgere: 23 Scootere: 4 Emner: 8 Svar: 818
hvorfor er udstødningen malet og ikke crome?
nov 2006
Følger: 35 Følgere: 35 Scootere: 31 Emner: 78 Svar: 336
har du set min yamaha er blvet malet ?
sep 2009
Følger: 54 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 30 Svar: 547
Det har ikke kostet en rød reje
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 1 Emner: 3 Svar: 2
rigtig flot knallert selvom jeg foretrække alt er eller ligner originalt kan godt lide dit speedometer det har vel også kostet en par 1000. kan se det er originalt
nov 2006
Følger: 35 Følgere: 35 Scootere: 31 Emner: 78 Svar: 336
ok
sep 2009
Følger: 54 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 30 Svar: 547
Kun et der ikke virker, desværre
nov 2006
Følger: 35 Følgere: 35 Scootere: 31 Emner: 78 Svar: 336
ser godt ud
sep 2009
Følger: 54 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 30 Svar: 547
Så kom der nogen vinterbilleder af kværnen!
jan 2008
Følger: 55 Følgere: 54 Scootere: 5 Svar: 74
her fra
sep 2009
Følger: 54 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 30 Svar: 547
feb 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 2 Emner: 53 Svar: 133
Ja for satan da, og det 100 år siden jeg har kørt på den :b
sep 2009
Følger: 54 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 30 Svar: 547
Køreglæden betyder alt!
feb 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 2 Emner: 53 Svar: 133
Ville jeg også men den skal fandme kunne køre først :b
sep 2009
Følger: 54 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 30 Svar: 547
Din kan blive ligeså flot hvis du er grundig nok
feb 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 2 Emner: 53 Svar: 133
Godt stykke arbejde du!!!
jul 2008
Følger: 71 Følgere: 70 Scootere: 6 Emner: 4 Svar: 7
det ve jeg ikk men langtid
jul 2008
Følger: 71 Følgere: 70 Scootere: 6 Emner: 4 Svar: 7
fin yamaha
nov 2006
Følger: 35 Følgere: 35 Scootere: 31 Emner: 78 Svar: 336
fuck den er lækker er os i gan med en fs1 4g
sep 2009
Følger: 54 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 30 Svar: 547
Dine knallerter er også rigtig pæne
sep 2009
Følger: 54 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 30 Svar: 547
Det er fedt at der er nogen der kan li ens arbejde
dec 2009
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 3 Svar: 4
Hej Gav en extra hø,j giver du en igen??
apr 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 2
den er fin en høj her far gi du igen på min hot
sep 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 3 Emner: 40 Svar: 943
Den er godtnok flot!
sep 2009
Følger: 54 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 30 Svar: 547
Takker for velkomsten, det gik stærkt