{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

PGO G-Max 2009

1.485 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

PGO G-Max

Årgang:
2009
Motor:
Cylinder - Original PGO

Krumtap - Standart ø10

Udstødning - Standart
- Med blindrør og katalysator

Karburator - Standart 12mm
- Membran standart uden begrænsning

Variator - Standart PGO
- Uden skive (Har desværre kørt 8000 km med skive i, så den er lidt medtaget)
- 7 grams ruller




Hestekræfter
HK - 2,5 v/6500 omdrejninger

Optræk - Okay

Topfart - 60-70 km/t
Fælge
12" med 6 eger
Dæk
For: 120/70-12 Michelin City Grip GT

Bag: 130/70-12 Bridgestone ML50
Styling
Ikke en skid, det er en G-Max der er intet gejl i den ;)
Ekstra tilbehør
På scooteren er der monteret sidestøtteben som er ekstra udstyr far forhandlerens side, ellers har jeg kun en skive lås og mit Castrol olie :)
Bemærkninger
Da jeg købte/byttede mig til scooteren havde den kørt 8500 km og har haft en ejer, som er en af mine gode venner :)

Har ALLE papirer på den, desværre er der ingen stempler i service bogen da han ikke mente at det var nødvendigt ;)

D. 23/4-11; Rundede den 10.000 km! :D

- Scooteren fik skiftet til en ny original cylinder ved 8000 km

Dele der er skiftet siden jeg fik den:

Bridgestone bagdæk (8600 km)
Gearolie (8600 km)
Tændrør (8600 km)
Fyldt nyt Castrol olie på (8700 km)
Ruller (9700 km)
Fordæk (11850 km)
Gearolie (11900 km)
Tændrør (11900 km)
Ruller (11900 km)
Bremse klodser (11900 km)
Kommentér på:
PGO G-Max
Annonce