PGO G-Max 2009
1.485 visninger
|
Oprettet:
PGO G-Max
Årgang:
2009
Motor:
Cylinder - Original PGO
Krumtap - Standart ø10
Udstødning - Standart
- Med blindrør og katalysator
Karburator - Standart 12mm
- Membran standart uden begrænsning
Variator - Standart PGO
- Uden skive (Har desværre kørt 8000 km med skive i, så den er lidt medtaget)
- 7 grams ruller
Krumtap - Standart ø10
Udstødning - Standart
- Med blindrør og katalysator
Karburator - Standart 12mm
- Membran standart uden begrænsning
Variator - Standart PGO
- Uden skive (Har desværre kørt 8000 km med skive i, så den er lidt medtaget)
- 7 grams ruller
Hestekræfter
HK - 2,5 v/6500 omdrejninger
Optræk - Okay
Topfart - 60-70 km/t
Optræk - Okay
Topfart - 60-70 km/t
Fælge
12" med 6 eger
Dæk
For: 120/70-12 Michelin City Grip GT
Bag: 130/70-12 Bridgestone ML50
Bag: 130/70-12 Bridgestone ML50
Styling
Ikke en skid, det er en G-Max der er intet gejl i den ;)
Ekstra tilbehør
På scooteren er der monteret sidestøtteben som er ekstra udstyr far forhandlerens side, ellers har jeg kun en skive lås og mit Castrol olie :)
Bemærkninger
Da jeg købte/byttede mig til scooteren havde den kørt 8500 km og har haft en ejer, som er en af mine gode venner :)
Har ALLE papirer på den, desværre er der ingen stempler i service bogen da han ikke mente at det var nødvendigt ;)
D. 23/4-11; Rundede den 10.000 km! :D
- Scooteren fik skiftet til en ny original cylinder ved 8000 km
Dele der er skiftet siden jeg fik den:
Bridgestone bagdæk (8600 km)
Gearolie (8600 km)
Tændrør (8600 km)
Fyldt nyt Castrol olie på (8700 km)
Ruller (9700 km)
Fordæk (11850 km)
Gearolie (11900 km)
Tændrør (11900 km)
Ruller (11900 km)
Bremse klodser (11900 km)
Har ALLE papirer på den, desværre er der ingen stempler i service bogen da han ikke mente at det var nødvendigt ;)
D. 23/4-11; Rundede den 10.000 km! :D
- Scooteren fik skiftet til en ny original cylinder ved 8000 km
Dele der er skiftet siden jeg fik den:
Bridgestone bagdæk (8600 km)
Gearolie (8600 km)
Tændrør (8600 km)
Fyldt nyt Castrol olie på (8700 km)
Ruller (9700 km)
Fordæk (11850 km)
Gearolie (11900 km)
Tændrør (11900 km)
Ruller (11900 km)
Bremse klodser (11900 km)
PGO G-Max
nov 2006
Følger: 51 Følgere: 56 Scootere: 8 Emner: 48 Svar: 595
Blokken er flækket, flere af boltene skal bores ud, der er knækket et godt stykke af blokken, hvor katalysatoren skal sættes fast.
Gamle ejer solgte den også ret hurtigt efter han havde fået den, så burde have vidst der var noget galt.
nov 2006
Følger: 51 Følgere: 56 Scootere: 8 Emner: 48 Svar: 595
Jaer, det træls når folk ikke kan holde fingrene væk.
nov 2006
Følger: 51 Følgere: 56 Scootere: 8 Emner: 48 Svar: 595
Velkommen, fin G-Max du har dig Michael
okt 2006
Følger: 48 Følgere: 51 Scootere: 9 Emner: 79 Svar: 432
Tak allesammen
apr 2009
Følger: 33 Følgere: 31 Scootere: 15 Emner: 97 Svar: 267
Der er altid plads til en G-max. VELKOMMEN!!!!
sep 2006
Følger: 207 Følgere: 203 Scootere: 2 Emner: 2 Svar: 7
kæft den er fed Michael velkommen
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 5 Emner: 1 Svar: 1
Kig evt forbi min derbi Senda;)
sep 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 4 Emner: 25 Svar: 209
fin g-max (: