Aprilia sx 50 [Tidl. scooter] 2008
1.272 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Kommentarer
Aprilia sx 50
Årgang:
2008
Motor:
# Motor type: Euro 2, 1 cylinderet 2-Takts.
# Motorproducent/navn: Paggio, D50B0.
# Olie pumpe smøring. Har sat en lille strips på kablet, så den giver lidt ekstra olie.
# Original Derbi cylinder, med 5 skyllekanaler og 3 delt udstødningsport.
# SCR Corse Handmade Cross udstødning med potten fra en SCR Corse Racing Line i carbon.
# Dell'Orto 21 mm PHBG, med 95 dyse, nålen i anden øverste hak og luftskruen 1½ omgang ude. (Kører pt med standart 17,5mm Dell'Orto, 70 dyse, nålen i 2. øverste hak og luftskruen 1½ omgang ude)
# K&N Power luftfilter. (Kører pt med standart filter)
# Original membran og flowoptimeret original studs.
# NGK BR9ES tændrør.
# Derbi krumtap med SKF C4 lejer. Burde kunne holde til 14.000 omdr. nu med de nye lejer.
# Derbi koblingsplader med Polini Evolution fjedrer.
# Gearkasse med 6 gear.
# Kører med 15 tænder foran og 53 tænder bagved.
# Kan få den til at tage 14500 RPM (omdrejninger) i frigear.
# Motorproducent/navn: Paggio, D50B0.
# Olie pumpe smøring. Har sat en lille strips på kablet, så den giver lidt ekstra olie.
# Original Derbi cylinder, med 5 skyllekanaler og 3 delt udstødningsport.
# SCR Corse Handmade Cross udstødning med potten fra en SCR Corse Racing Line i carbon.
# Dell'Orto 21 mm PHBG, med 95 dyse, nålen i anden øverste hak og luftskruen 1½ omgang ude. (Kører pt med standart 17,5mm Dell'Orto, 70 dyse, nålen i 2. øverste hak og luftskruen 1½ omgang ude)
# K&N Power luftfilter. (Kører pt med standart filter)
# Original membran og flowoptimeret original studs.
# NGK BR9ES tændrør.
# Derbi krumtap med SKF C4 lejer. Burde kunne holde til 14.000 omdr. nu med de nye lejer.
# Derbi koblingsplader med Polini Evolution fjedrer.
# Gearkasse med 6 gear.
# Kører med 15 tænder foran og 53 tænder bagved.
# Kan få den til at tage 14500 RPM (omdrejninger) i frigear.
Hestekræfter
11,77hk. (: Meget godt gået på standart cylle.
# Topfarten ifølge gps (m. 21mm kabu og K&N):
1. måling: 112km/t. v. 11600 RPM i stille vejr.
2. måling: 114km/t. v. 11700 RPM med en smule medvind.
Med standart kabu og filter, 103km/t. v. 11.200 RPM i stille vejr.
# Topfarten ifølge gps (m. 21mm kabu og K&N):
1. måling: 112km/t. v. 11600 RPM i stille vejr.
2. måling: 114km/t. v. 11700 RPM med en smule medvind.
Med standart kabu og filter, 103km/t. v. 11.200 RPM i stille vejr.
Fælge
# Helt blanke aluminiumsfælge
Bliver måske lakeret sorte til sommer.
Bliver måske lakeret sorte til sommer.
Dæk
# For * Michelin Pilot Sporty 57S 110/80-17
# Bag * Michelin Pilot Sporty 62S 130/70-17
# Bag * Michelin Pilot Sporty 62S 130/70-17
Styling
# Et lille K&N klistermærke og SCR Corse klistermærke.
# Malossi benzinhane uden vaccum. Var nødvendigt at skifte, da vaccum benzhanen er skyld i at de nye maskiner sætter ud.
# Koso GP Style omdr.tæller og temperatur føler.
# STR8 Xenon forlygtepærer
# lille kontakt til blæseren så den kan tændes og slukkes manuelt
# Malossi benzinhane uden vaccum. Var nødvendigt at skifte, da vaccum benzhanen er skyld i at de nye maskiner sætter ud.
# Koso GP Style omdr.tæller og temperatur føler.
# STR8 Xenon forlygtepærer
# lille kontakt til blæseren så den kan tændes og slukkes manuelt
Ekstra tilbehør
# instruktionsbog, garantihæfte, luftfilterboks, nogle tandhjul, dyser, masser af TTS 2-Takts olie, og hjelmen.
Bemærkninger
# Er købt fra ny d. 29. Maj 2008 hos Friis Jensen Biler/MC center I/S, hvor den altid har været og fortsat vil blive serviceret.
# Er idag d. 19. Juli 2009 blevet min, købt af en god ven, Kristoffer Boesen. (købt af wagner)
Knallerten ligner en ny, kører og starter perfekt. (: Absolut den bedste knallert til dato, uden diskussion!
d. 22/11-09. - Apriliaen er smidt i vinterhi. :(
d. 18/3-10. - Apriliaen er kommet ud af vinterhi(og fået ny olie, bremsevæske, renset kabu, mangler bare at få malet udstødningen en gang igen igen igen..) , og der bliver hurtigst muligt opdateret med nye billeder..
TIL SALG! 16.998kr.
jeg købte den d. 1/4/11 :P
køre 21,5 km på literen :-P!!!
# Er idag d. 19. Juli 2009 blevet min, købt af en god ven, Kristoffer Boesen. (købt af wagner)
Knallerten ligner en ny, kører og starter perfekt. (: Absolut den bedste knallert til dato, uden diskussion!
d. 22/11-09. - Apriliaen er smidt i vinterhi. :(
d. 18/3-10. - Apriliaen er kommet ud af vinterhi(og fået ny olie, bremsevæske, renset kabu, mangler bare at få malet udstødningen en gang igen igen igen..) , og der bliver hurtigst muligt opdateret med nye billeder..
TIL SALG! 16.998kr.
jeg købte den d. 1/4/11 :P
køre 21,5 km på literen :-P!!!
Aprilia sx 50
sep 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 3 Emner: 40 Svar: 943
Hvordan har du monteret Xenon'en og er det noget der fungerer?
mar 2011
Følger: 33 Følgere: 32 Scootere: 7 Emner: 2 Svar: 2
tak begge
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 1
fed aprilia!
- Tjekker du ikk min hot ud(;
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 9 Scootere: 6
velkommen