Suzuki Samurai DM50 [Tidl. scooter] 1988
1.230 visninger
|
Oprettet:
Mand
| 30 år
| Oprettet: 8. apr 2009
Suzuki Samurai DM50
Årgang:
1988
Motor:
2 Taktsmotor
2 Gear
49 ccm
Cylinder - Standard cylinder, med plumb!
Topstykke - Standard
Studs - Standard, stadig med plumb
Karburator - 12mm Mikuni (standard)
Stempel - Standard, ikke hakket
Udstødning - Original 28mm (standard)
Gearing - 11 foran / 32 bagved
2 Gear
49 ccm
Cylinder - Standard cylinder, med plumb!
Topstykke - Standard
Studs - Standard, stadig med plumb
Karburator - 12mm Mikuni (standard)
Stempel - Standard, ikke hakket
Udstødning - Original 28mm (standard)
Gearing - 11 foran / 32 bagved
Hestekræfter
1,2
Kører 41,5 i topfart.
Alt i motoren er standard, men udstødningen mangler at blive sat ordentlig på. Derfor larmer den en smule, og kører også lidt hurtigere.
Kører 41,5 i topfart.
Alt i motoren er standard, men udstødningen mangler at blive sat ordentlig på. Derfor larmer den en smule, og kører også lidt hurtigere.
Fælge
Standard Suzuki DM50 fælge for og bag
Dæk
Fordæk - Metzeler m01 2,50-17
Bagdæk - Fortune 2,50-17
Bagdæk - Fortune 2,50-17
Styling
Anderøvssæde
** Kommer **
** Kommer **
Ekstra tilbehør
Ekstra dæk for plus bag (Fortune)
Ekstra speedometer
Ekstra speedometer
Bemærkninger
Knallerten er pt. ikke i særlig god stand. Dog sker der snart nogle ændringer der får den til at se bedre ud.
* Nyt sæde
* Ny bagskærm
* Generelt bare en pudsning/rensning
Udover dette er min bagbremsefjeder desværre gået i stykker. Dette betyder at bagbremsen ikke dur før der kommer en ny på.
Der vil også blive lavet noget ved stødtebenet, da det er for kort, og derfor ikke til meget nytte når den skal holde.
Der er indtilvidere skiftet:
- Speedometerkabel
- Gummirør til luftfilter
- Tændingslås
- Nyere gearskiftepedal
Speedo dur ikke.
* Nyt sæde
* Ny bagskærm
* Generelt bare en pudsning/rensning
Udover dette er min bagbremsefjeder desværre gået i stykker. Dette betyder at bagbremsen ikke dur før der kommer en ny på.
Der vil også blive lavet noget ved stødtebenet, da det er for kort, og derfor ikke til meget nytte når den skal holde.
Der er indtilvidere skiftet:
- Speedometerkabel
- Gummirør til luftfilter
- Tændingslås
- Nyere gearskiftepedal
Speedo dur ikke.

Suzuki Samurai DM50
feb 2008
Følger: 50 Følgere: 47 Scootere: 5 Emner: 109 Svar: 1.205
Tak for hjæpen du;)
apr 2010
Følger: 25 Følgere: 25 Scootere: 11 Emner: 15 Svar: 30
gav høj
apr 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 4 Emner: 6 Svar: 73
Ja det er sgu ikke ligefrem det kønneste syn, men jeg kunne få den mega billigt, og manglede en standard knallert til lige at komme rundt på, så købte den sgu :)!
Men jeg går efter at holde den så meget standard som mulig, derfor skal den ikke "gejles" helt vildt