Giantco Sprint 80cc 2011
916 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Kommentarer
Giantco Sprint 80cc
Årgang:
2011
Motor:
» * 4-takts motor
» * Elektronisk og kickstart
» *Miljøvenlig (EURO 2 godkendt)
» * Cylinder | 80cc "New Competetion"
» * Karburator | Standard Keihin - dyse 90 (er for stor? :O)
» * Studs | Standard.
» * Gearing | Standard.
» * Krumtap | Standard.
» * Udstødning | "New Competetion" (magen til den orginale, bare ubegrænset)
» * Tænding | Standard.
» * CDI | Standard.
» * Variator | "New Competetion" Race variator - 6g ruller
» * Kobling | "New Competetion" racerkobling
» * Koblingsskål | Standard.
» * Kilerem | "New Competetion" rem
» * Remskive | Standard.
» * Luftfilter | standard.
» * Elektronisk og kickstart
» *Miljøvenlig (EURO 2 godkendt)
» * Cylinder | 80cc "New Competetion"
» * Karburator | Standard Keihin - dyse 90 (er for stor? :O)
» * Studs | Standard.
» * Gearing | Standard.
» * Krumtap | Standard.
» * Udstødning | "New Competetion" (magen til den orginale, bare ubegrænset)
» * Tænding | Standard.
» * CDI | Standard.
» * Variator | "New Competetion" Race variator - 6g ruller
» * Kobling | "New Competetion" racerkobling
» * Koblingsskål | Standard.
» * Kilerem | "New Competetion" rem
» * Remskive | Standard.
» * Luftfilter | standard.
Hestekræfter
SPECIELT TAK TIL MIKKEL HOFFMANN
Jeg har ikke noget konkret gæt endnu, da jeg kun har haft en kort tur på den:)
Men den kører ikke meget hurtigere nu end den gjorde med standard cylinder og topstykke, men den har et meget bedre træk end den havde før!
Trimfjedrene er for hårde, så den tager lidt sent fat! Men rullerne er perfekte, da jeg kan holde en stabil fart med lave omdrejninger, i forhold til hvad jeg kunne!
Jeg har ikke noget konkret gæt endnu, da jeg kun har haft en kort tur på den:)
Men den kører ikke meget hurtigere nu end den gjorde med standard cylinder og topstykke, men den har et meget bedre træk end den havde før!
Trimfjedrene er for hårde, så den tager lidt sent fat! Men rullerne er perfekte, da jeg kan holde en stabil fart med lave omdrejninger, i forhold til hvad jeg kunne!
Fælge
Foran: Standard 12" med poleret fælgkant
Bagved: Standard 12" med poleret fælgkant
Bagved: Standard 12" med poleret fælgkant
Dæk
De orginale - Kan ikke huske hvad de hedder
Styling
Sidespejle afmonteret
Baggagebærer afmonteret
Topboks afmonteret
Poleret fælgkant på begge fælge
Baggagebærer afmonteret
Topboks afmonteret
Poleret fælgkant på begge fælge
Ekstra tilbehør
Topboks
Baggagebærer
Sidespejle
Ekstra pærere
Baggagebærer
Sidespejle
Ekstra pærere
Bemærkninger
Scooteren er købt i Marts 2011, men først taget i brug i Maj, og har siden da kørt 3500 km (D. 23/8 2011).
Det er en fin hverdagsscooter, specielt hvis man ikke går efter en visuelt sej scooter!
Jeg købte den for 5000 kroner hos Nakskov BilCenter ApS, som er normalpris!
Specielt tak til Mikkel Hoffmann, som har brugt mange timer på vedligeholdelse m.m, da jeg ikke har været flink mod min scooter! Skjoldene er nu flækket en del steder, da jeg har "kørt cross" med den, og derfor ser den kneppet ud! Men har da planer om et renoveringsprojekt (visuelt) til sommer!
Det er en fin hverdagsscooter, specielt hvis man ikke går efter en visuelt sej scooter!
Jeg købte den for 5000 kroner hos Nakskov BilCenter ApS, som er normalpris!
Specielt tak til Mikkel Hoffmann, som har brugt mange timer på vedligeholdelse m.m, da jeg ikke har været flink mod min scooter! Skjoldene er nu flækket en del steder, da jeg har "kørt cross" med den, og derfor ser den kneppet ud! Men har da planer om et renoveringsprojekt (visuelt) til sommer!
Giantco Sprint 80cc
aug 2011
Følger: 24 Følgere: 23 Scootere: 1
Fedt billede
Noel
sep 2009
Følger: 36 Følgere: 35 Scootere: 8 Emner: 10 Svar: 14
Velkommen - Fin scooter
Suzuki Street Magic LC SD Og giv evt. en stemme
jul 2007
Følger: 54 Følgere: 52 Scootere: 5 Emner: 13 Svar: 72
velkommen til dig!