Puch Maxi P1 [Tidl. scooter] 1994
12.410 visninger
|
Oprettet:
Puch Maxi P1
Årgang:
1994
Motor:
Puch Maxi E50 motor - dog med nogle italienske dele, såsom Ducati svinghjul.
Firkantet Bing-karburator
LuHac udstødning (ved ikke om det er en tun- eller standardpotte
Topfart cirka 35 km/t
Firkantet Bing-karburator
LuHac udstødning (ved ikke om det er en tun- eller standardpotte
Topfart cirka 35 km/t
Hestekræfter
1 HK
Fælge
17" helstøbte aluminiumsfælge fra Grimeca
Dæk
Nylon - 17" let slidte vejdæk
Styling
Ingen, står helt originalt!
Ekstra tilbehør
Intet ekstra tilbehør.
Bemærkninger
Denne Puch model er af Piaggios eget design efter de overtog produktionen af Puch knallerter og motorcykler i 1987. I starten byggede de efter Puchs oprindelige design, men senere kom bl.a. P1L (P for Piaggio) der var en facelift af Puch-1KL (derfor L i model-logoet P1L).
Dette er en af de førte 1000 knallerter der blev lavet af P1.
Knallerten her er i meget fin stand, og har dejlig patina.
Motoren er den samme som på Maxi-1K og Maxi-1KL, men blandt andet er skjolde, bagskærm og konsoller anderledes.
Speedometeret (der er af italienske Veglia) fingerer,samme gælder horn og lygter. Dødemandsknappen er monteret direkte på konsollen.
En anden fed detalje er forhandlerens klistermærke som sidder intakt på forskærmen (og nedslidt på bagskærmen)
Dette er en af de førte 1000 knallerter der blev lavet af P1.
Knallerten her er i meget fin stand, og har dejlig patina.
Motoren er den samme som på Maxi-1K og Maxi-1KL, men blandt andet er skjolde, bagskærm og konsoller anderledes.
Speedometeret (der er af italienske Veglia) fingerer,samme gælder horn og lygter. Dødemandsknappen er monteret direkte på konsollen.
En anden fed detalje er forhandlerens klistermærke som sidder intakt på forskærmen (og nedslidt på bagskærmen)
Puch Maxi P1
feb 2007
Følger: 55 Følgere: 61 Scootere: 14 Emner: 27 Svar: 40
det jo min gamle jeg savner den faktisk