{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha Fs1 5 gear DX - MC 1978

8.739 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Yde
Yde
Mand | 29 år | Oprettet: 9. apr 2009


Yamaha Fs1 5 gear DX - MC

Årgang:
1978
Motor:
• Gitterkølet
• Gearkasse: original 5 trins gearkasse (1-N-2-3-4-5)
• Cylinder: Z1 43mm (60cc)
• Stempel: 43mm, 2 stempelringe
• Topstykke: 45mm vandkøl
• Kaburator: original 16mm Mikuni
• Dyse: original 210
• Kobling: ny model m. ombygning til 3 plader
• Tænding: original Mitsubishi
• Indsugning: 20mm alu
• Membran: original
• Udstødning: Homoet P4, med 32mm forrør
• Krumtap: original Yamaha
• Gearing: 15 - 43
• Tændrørs hætte: original dansk (sjælden)
• Tændrør: NGK 9
Hestekræfter
Mit gæt vil være omkring 7-8 hk, den kører ca. 90 km/t
Fælge
For: Original Araya 1.40

Bag: Original Araya 1.40
Dæk
For: 2.50 Continental

Bag: 2.50 Continental
Styling
Der er ikke rigtig noget styling på den. Den er rimelig original, og skal holdes sådan! ;)
Ekstra tilbehør
En masse forskellige dele. Div. bøger, 12,8 hk tunsæt, original Bos Demper, osv. :)
Bemærkninger
Jeg har købt denne knallert næsten som den står nu, lidt uden for Viborg. Jeg har lavet nogle små-forbedringer og skiftet nogle ting.

Ham jeg købte den af, havde for ca. 10 år siden er den samlet af nye originale eller dele i god kvalitet, som han havde opkøbt af forskellige cykelhandlere. Han stoppede med at tælle pengene ham havde brugt den, efter han havde rundet de 30.000 kr.

For at få tilladelse til af få plader på den, så skal der opfyldes visse krav, f.eks.:

Lys, horn og bremser skal virke. Er der blinklys på skal disse også fungere.
Er knallerten nyere end 1975 skal der være bremselys på både for- og bagbremse.
Der er mange flere ting, som bremser osv. man skal være ops. på :)
Kommentér på:
Yamaha Fs1 5 gear DX - MC
Annonce