{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Everton tt 1968

15.307 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Frank J
Mand | 65 år | Oprettet: 8. mar 2011


Everton tt

Årgang:
1968
Motor:
minarelli P4
Hestekræfter
ca 3 hk omkr.60 kmt
Fælge
17 x 1.40 radaelli
Dæk
17x2½
Styling
hjemmelavet skærmbøjler og bagagebære i rustfrit stål kopieret efter originale
Ekstra tilbehør
mig
Bemærkninger
Importør: R.P. Egedesø A/S.
Fabrikat: F.B. Minarelli.
Type: P. 3-48, (3 gear), P.4 og Go-Go (4 gear).
Boring: 38 mm. Slagl: 42 mm. Vol: 48 cm
3
. Stålbøsningen, der er faststiftet og fastsvejset i cylinderens
indsugningskanal, har diameter: 5,8 + 0,1 mm. Stemplets underkant er i linie med stempelpinden forsynet med
indskæringer af bredde 16 mm og højde 11,5 mm. Stemplets sidelængde: 49 mm. Stemplets totallængde: 54 mm.
Afstand stempelpinds midte til underkant stempel: 21 mm.
Karburator: Dell´orto. Karburatorens lysning: 12 mm. Motoren må kun anvendes i originale stel af fabrikat Everton
og kun i forbindelse med en af de nedenfor beskrevne transmissioner: Montering: Krankmotor med kædetræk til
baghjul.
Blæserkøl. Fartkøl. Fartkøl. Fartkøl. Fartkøl.
Gear 3 3 3 4 4
Kædehjul på motor Højst: 11 td. 10 td. 10 td. 11 td. 12 td.
Kædehjul på baghjul Mindst: 40 td. 38 td. 40td. 40td. 36 td.
Hjulstørrelse Højst: 24” 23” 24” 21”x2 75 430 mm
Mindst tilladt totaludveksling 19½ 20½ 21½ 19 16
Godkendelsesnummeret er i et mindre antal cylindere indpræget med særlige typer. Endv idere må cylindere, mrkt.
TU-M 114, anvendes som reservedele ved reparation af motorer, godkendt under TU-M 65 og TU-M 99, på
betingelse af, at motor- og baghjulskædehjul samtidig udskiftes, så ledes at både motor og transmission (herunder
baghjulets diameter) er i overensstemmelse med TU-M 114.
Kommentér på:
Everton tt
Annonce