{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Lifan dirtbike 1P52FM1 2008

3.308 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Mark R
Mand | 29 år | Oprettet: 8. nov 2009


Lifan dirtbike 1P52FM1

Årgang:
2008
Motor:
----------------------**Lifan 1P52FM1**----------------------

Brændsstof <=====> 95 Bly fri

Gear <===========> 1-N-2-3-4 ( 1st 2.833:1, 2nd 1.706:1, 3rd 1.238:1, 4th 0.958:1 )

karburator <=======> 32 mm

krumtap <=========> Std.

Kobling <=========> Manuel Vådkobling ( 2 stk. koblingsplader )

Køling <==========> Luftkølet

Luftfilter <========> scooped

Maks belastning <==> 90 Kg

Motor <==========> 124ccm 4 takts

Olie <============> Castrol Power 1 Racing 4T 10W-40

Starter <=========> Kickstarter

Tank volume <======> 3,5 L

Tænding <========> CDI

Tørvægt <========> 63 Kg

Udstødning <======> Peformance lydpottepotte ( lyder deeeejlig )

manual <==========> http://www.pitsterpro.com.au/usermanual/1P52FMI.pdf
Hestekræfter
11 HK
6.5 Kw @ 7,500 rpm
Fælge
14'' Foran ( eloxeret i blå )

12'' Bagpå ( malet i blå )
Dæk
Std. med grovt mønster for ekstra greb
Styling
Eloxeret håndgranat ventilkapsler i blå

Eloxeret Olie tempreturmåler i blå

Carbon skjolde ( look a like )
Ekstra tilbehør
Hydrauliskbremse for og bag ( skiver )

Dødmandsknap

Snart for og baglys
Bemærkninger
Har udskiftet det forreste kæde tandhjul til et der er 4 tænder større for lidt højere topfart.

Har lige malet den, skriftet koblingplader og pakninger og indstillet ventiler.

billederne er fra 06-07-2012

Alle kommentarer er vedkommendene.
Jeg er også meget åben overfor nye ideer.
Jeg vil også kun have ærlige stemmer da jeg personligt syntes det er lidt umodent at bede om kommentare istedet for alt andet end ekstra høj -.-
Kommentér på:
Lifan dirtbike 1P52FM1
Annonce