Suzuki dm50 Samurai 1985
1.514 visninger
|
Oprettet:
Suzuki dm50 Samurai
Årgang:
1985
Motor:
Cylinderens diameter:
Slaglængde:
Volumen:
Stempellængde: 41 mm. / 2P
37,8 mm.
49 ccm.
51,5 mm.
Begrænsebøsning i indsugningskanal: 13,0 mm.
Karburator:
Standard dyse:
Nålens placering: 12 mm.
#62,5
3. hak fra oven
Tænding:
Tændrør, standard:
Elektrode afstand: CDI - 6V / 45W
BP6HS - NGK
0,6 - 0,7 mm.
Oliemængde i motor: 0,55 liter
Tankkapacitet: 9,5 liter
Fortandhjul:
Bagtandhjul: 11 - T
32 - T
Dæk størrelse forhjul:
Dæk størrelse baghjul: 2.25 - 17
2.50 - 17
Vægt: Ca. 59 kg
Stelnummerets placering: På kronrør foran tanken
Stelnummer starter fra: 100.000
Slaglængde:
Volumen:
Stempellængde: 41 mm. / 2P
37,8 mm.
49 ccm.
51,5 mm.
Begrænsebøsning i indsugningskanal: 13,0 mm.
Karburator:
Standard dyse:
Nålens placering: 12 mm.
#62,5
3. hak fra oven
Tænding:
Tændrør, standard:
Elektrode afstand: CDI - 6V / 45W
BP6HS - NGK
0,6 - 0,7 mm.
Oliemængde i motor: 0,55 liter
Tankkapacitet: 9,5 liter
Fortandhjul:
Bagtandhjul: 11 - T
32 - T
Dæk størrelse forhjul:
Dæk størrelse baghjul: 2.25 - 17
2.50 - 17
Vægt: Ca. 59 kg
Stelnummerets placering: På kronrør foran tanken
Stelnummer starter fra: 100.000
Hestekræfter
3 hestekræfter
Fælge
Dæk
Styling
Gamle knallerter behøver ikke styling
Ekstra tilbehør
Alt originalt SUZUKI KAN BOOGIE
Bemærkninger
Den kører godt

Suzuki dm50 Samurai
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 31 Scootere: 18 Emner: 18 Svar: 165
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Svar: 35
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 31 Scootere: 18 Emner: 18 Svar: 165
Den burde dog kun have 1 HK, da det var loven at knallerter produceret efter 1980 kun havde 1 HK.
Kig evt. forbi min originale Samurai, den er inden for de første 1000 der blev sendt ud fra fabrikken
sep 2009
Følger: 356 Følgere: 1042 Scootere: 61 Emner: 173 Svar: 6.188