{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Derbi GPR (GP1 Revolution) 2012

5.062 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Daniel M
Mand | 37 år | Oprettet: 15. maj 2004


Derbi GPR (GP1 Revolution)

Årgang:
2012
Motor:
Derbi Vandkølet 50 cc motor.
center placeret med kædetræk.
Std, men der er bestilt Leovince Hand made udstødning, som også kan ses på et model billed.
Begrænsning taget.
Dellorto PHVA 17,5 karburator.
Cylinder: 40 x 39,3 mm.
Elektrisk tænding ingen kickstarter.

Hestekræfter
Std 6.5 HK ca, men måske lidt mere med den ny udstødning og pillet begrænsning.
Topfart uden den ny udstødning. 69 Km/t
og ganske godt optræk hele vejen.
Fælge
Foran: 120/70 x 14"
Bagved: 140/60 x 14"

Bremser:
Foran: 245 mm bremseskive med 4-stemplet caliper
Bagved: 180 mm bremseskive med std caliper.
Dæk
Pirelli både foran og bagved.
Styling
Indtil videre ingenting, men der skal laves lidt selvom den er meget fed som den kommer fra fabrikken.
Ekstra tilbehør
Diverse låse som ekstra sikkerhed.
Bemærkninger
Det er en 45, men det bedste jeg har kørt på og så har den bagende som en motorcykel med kædetræk og det hele, super fed maskine...
Kommentér på:
Derbi GPR (GP1 Revolution)
Annonce