Yamaha TZR R/T [Tidl. scooter]
12.984 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
31 Kommentarer
Yamaha TZR R/T
Årgang:
Motor:
• Cylinder: Stage6 R/T MK I - 70cc
• Topstykke: Stage6 R/T (orange)
• Inderste-topstykke: Stage6 R/T - ekstra undersænket
• Stempel: Malossi MHR Team Cross - Toll. A 47,6mm
• Krumtap: Doppler ER1
• Krumtapslejer: SKF Racing c3 med teflon styr
• Nåleleje: Hebo Racing ø12mm (12x15x15mm)
• Kobling: Polini Evolution (5 pladet)
• Membran: Stage6 R/T
• Studs: 28mm Malossi MHR
• Karburator: 28mm stage6 R/T pwk - med stage6 R/T kelk
• Luftfilter: Xsh Double-Layer
• Indsugningforstærker: Doppler (alu)
• Udstødning: Voca Racing R/T Carbon
• Tændingssystem: Malossi MHR Eprom - Med NGK racing kabel
KØLING:
• Køler: Righetti Ridolfi
• Vandpumpe: Motoforce el-pumpe
• Kølerslanger: Sorte
• Kølervæske:
INDSTILLING / GEARING:
• Gearkasse: RX 98'
• Fortandhjul: 13 tand
• Bagtandhjul: 46 tand
• Hoved-dyse: 150
• Tomgangs-dyse: 40
• Nål: 3. Nederste hak
• Tomgangs-skrue: 2,5 omgange ind
• Blandigs-skrue: 1 omgang ud
• (Tænding) 3,30mm før top
• (Tænding) Squicen: 0,51
• Tændrør: NGK BR10EVX
• Tændrørshætte + kabel: NGK racing silicone
BRÆNDSTOF:
• Benzin: Blyfri oktan 98
• 2 Taktsolie: Galp motoAction S
• Blanding: 2,5%
GENERALT:
• Type: 2 Takt
• Gear: 6 (-1--N--2--3--4--5--6-)
• Boring & slaglængde: 47,6 x 39 mm
• Komperations forhold: ?? (meget!!)
• Smøresystem: Seperat (afmonteret for mindre modstand)
• Starter system: Elektrisk (afmonteret) Skal løbes i gang
• Olie: Castrol MTX 75W/140
• Dødmandskontakt: STR8 dødmandskontakt
• Topstykke: Stage6 R/T (orange)
• Inderste-topstykke: Stage6 R/T - ekstra undersænket
• Stempel: Malossi MHR Team Cross - Toll. A 47,6mm
• Krumtap: Doppler ER1
• Krumtapslejer: SKF Racing c3 med teflon styr
• Nåleleje: Hebo Racing ø12mm (12x15x15mm)
• Kobling: Polini Evolution (5 pladet)
• Membran: Stage6 R/T
• Studs: 28mm Malossi MHR
• Karburator: 28mm stage6 R/T pwk - med stage6 R/T kelk
• Luftfilter: Xsh Double-Layer
• Indsugningforstærker: Doppler (alu)
• Udstødning: Voca Racing R/T Carbon
• Tændingssystem: Malossi MHR Eprom - Med NGK racing kabel
KØLING:
• Køler: Righetti Ridolfi
• Vandpumpe: Motoforce el-pumpe
• Kølerslanger: Sorte
• Kølervæske:
INDSTILLING / GEARING:
• Gearkasse: RX 98'
• Fortandhjul: 13 tand
• Bagtandhjul: 46 tand
• Hoved-dyse: 150
• Tomgangs-dyse: 40
• Nål: 3. Nederste hak
• Tomgangs-skrue: 2,5 omgange ind
• Blandigs-skrue: 1 omgang ud
• (Tænding) 3,30mm før top
• (Tænding) Squicen: 0,51
• Tændrør: NGK BR10EVX
• Tændrørshætte + kabel: NGK racing silicone
BRÆNDSTOF:
• Benzin: Blyfri oktan 98
• 2 Taktsolie: Galp motoAction S
• Blanding: 2,5%
GENERALT:
• Type: 2 Takt
• Gear: 6 (-1--N--2--3--4--5--6-)
• Boring & slaglængde: 47,6 x 39 mm
• Komperations forhold: ?? (meget!!)
• Smøresystem: Seperat (afmonteret for mindre modstand)
• Starter system: Elektrisk (afmonteret) Skal løbes i gang
• Olie: Castrol MTX 75W/140
• Dødmandskontakt: STR8 dødmandskontakt
Hestekræfter
Hestekræfter: • Hk:
2009:
Speedmeet - 18,33hk med pata negra (out of box cylinder, uden flow optimering, tpr udstødning, Tpr membran, for stor dyse og uden kelk )
2010:
Træf 7000 - 20,61hk med pata negra (out of box cylinder, uden flow optimering, Tpr membran, pro race2 udstødning og for stor dyse)
ASW 1 - 20,85hk pata negra (out of box cylinder, uden flow optimering, Tpr membran, pro race2 udstødning og for stor dyse)
DHS 2010 - Ikke målt, men havde formegenligt flere hk (21+), da den gik meget bedre efter, jeg havde dyset den ned og udskiftet en smadret not. (pata negra)
ALLE målinger er forgået på speedline's felt, da det er det eneste jeg stoler på...
2011:
- R/T
Der er blevet fortaget nogle størrer ændringer på motoren, så målet for sæson 2011 vil være INGEN smeltede stempler og i forhold til ydelse, er målet det samme antal hk som før minimum! -så er jeg glad og tilfreds.
• Tophastighed: 168,0km/t (Målt med gps, 15-46 gearing)
• Optræk: Trækker som et svin!! (ja..man skal holde godt fat på styret)
2009:
Speedmeet - 18,33hk med pata negra (out of box cylinder, uden flow optimering, tpr udstødning, Tpr membran, for stor dyse og uden kelk )
2010:
Træf 7000 - 20,61hk med pata negra (out of box cylinder, uden flow optimering, Tpr membran, pro race2 udstødning og for stor dyse)
ASW 1 - 20,85hk pata negra (out of box cylinder, uden flow optimering, Tpr membran, pro race2 udstødning og for stor dyse)
DHS 2010 - Ikke målt, men havde formegenligt flere hk (21+), da den gik meget bedre efter, jeg havde dyset den ned og udskiftet en smadret not. (pata negra)
ALLE målinger er forgået på speedline's felt, da det er det eneste jeg stoler på...
2011:
- R/T
Der er blevet fortaget nogle størrer ændringer på motoren, så målet for sæson 2011 vil være INGEN smeltede stempler og i forhold til ydelse, er målet det samme antal hk som før minimum! -så er jeg glad og tilfreds.
• Tophastighed: 168,0km/t (Målt med gps, 15-46 gearing)
• Optræk: Trækker som et svin!! (ja..man skal holde godt fat på styret)
Fælge
FORAN:
• Fælg: 17"
• Type: R1 Stjerne
• Bremse: Skivebrems
• Matriale: Alu
BAGPÅ:
• Fælg: 17"
• Type: R1 Stjerne
• Bremse: Skivebrems
• Matriale: Alu
• Fælg: 17"
• Type: R1 Stjerne
• Bremse: Skivebrems
• Matriale: Alu
BAGPÅ:
• Fælg: 17"
• Type: R1 Stjerne
• Bremse: Skivebrems
• Matriale: Alu
Dæk
FORAN:
• Dæk: Pirelli sport demon
• Størelse: 100/80-17
• Type: "onRoad"
• Matriale: "Blød" gummi
BAGPÅ:
• Dæk: Pirelli sport demon
• Størelse: 130/70-17
• Type: "onRoad"
• Matriale: "Blød" gummi
• Dæk: Pirelli sport demon
• Størelse: 100/80-17
• Type: "onRoad"
• Matriale: "Blød" gummi
BAGPÅ:
• Dæk: Pirelli sport demon
• Størelse: 130/70-17
• Type: "onRoad"
• Matriale: "Blød" gummi
Styling
• Voca Racing Carbon R/T
• Børstet alu plade bagpå
• Stage6 Bremsevæskelåg (sort)
• Koso GP Rpm. måler (hvid)
• Forlygter 70% tonet
• "Frontglasset" 90% tonet
• "kontrol-system" (ved speedometeret)
• Stage6 Temperaturmåler lc
• Stage6 EGT udstødningstemperaturmåler
• Dødmandskontakt
• Doppler indsugningsforstærker
• Kaliberer malet røde
• Tommaselli quick gas (håndtag)
• Overløbsbeholder
• Powerwrap (3,5m)
• Hvid dækskrift
• Hebo gearolieskrue (sort)
• Speedline stickers
• Doppler stickers
• Bitubo stickers
• Hebo stickers
• Polini stickers
• Malossi stickers
• Voca stickers
• Chosen tuners stickers
• R/T stickers
• Kinesisk tegn (djævel) stickers
• FWL stickers
• Dk stickers
• 8 stickers
• Orange bliklysglas i forlygterne er fjernet
• Blinklys bagpå fjernet
• Bagfodhilere fjernet
• Bagskærm fjernet
• Sidespejle fjernet
• R1 / R6 style :D
• Børstet alu plade bagpå
• Stage6 Bremsevæskelåg (sort)
• Koso GP Rpm. måler (hvid)
• Forlygter 70% tonet
• "Frontglasset" 90% tonet
• "kontrol-system" (ved speedometeret)
• Stage6 Temperaturmåler lc
• Stage6 EGT udstødningstemperaturmåler
• Dødmandskontakt
• Doppler indsugningsforstærker
• Kaliberer malet røde
• Tommaselli quick gas (håndtag)
• Overløbsbeholder
• Powerwrap (3,5m)
• Hvid dækskrift
• Hebo gearolieskrue (sort)
• Speedline stickers
• Doppler stickers
• Bitubo stickers
• Hebo stickers
• Polini stickers
• Malossi stickers
• Voca stickers
• Chosen tuners stickers
• R/T stickers
• Kinesisk tegn (djævel) stickers
• FWL stickers
• Dk stickers
• 8 stickers
• Orange bliklysglas i forlygterne er fjernet
• Blinklys bagpå fjernet
• Bagfodhilere fjernet
• Bagskærm fjernet
• Sidespejle fjernet
• R1 / R6 style :D
Ekstra tilbehør
Lidt ekstra dele
Bemærkninger
Tørvægt: 110kg / 115kg
• Tank kapacitet: 13,8 liter
Har Kvitteringer på omkring 45.000 ,-
DK's uofficelle stærkeste Tzr! :D
Bytte til Rieju :) men SAVNET
• Tank kapacitet: 13,8 liter
Har Kvitteringer på omkring 45.000 ,-
DK's uofficelle stærkeste Tzr! :D
Bytte til Rieju :) men SAVNET
Yamaha TZR R/T
apr 2013
Følger: 44 Følgere: 161 Scootere: 13 Emner: 15 Svar: 53
jul 2014
Følger: 1 Scootere: 2 Emner: 1 Svar: 3
maj 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 1
jun 2012
Følger: 23 Følgere: 22 Scootere: 1 Emner: 13 Svar: 70
apr 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Scootere: 4 Emner: 18 Svar: 44
jun 2012
Følger: 23 Følgere: 22 Scootere: 1 Emner: 13 Svar: 70
jul 2011
Følger: 11 Følgere: 9 Scootere: 2 Emner: 5 Svar: 7
dec 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Scootere: 6 Emner: 40 Svar: 91
apr 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Scootere: 4 Emner: 18 Svar: 44
dec 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Scootere: 6 Emner: 40 Svar: 91
jun 2011
Følger: 33 Følgere: 33 Scootere: 8 Emner: 4 Svar: 13
høj herfra...
Og at den render 168 er muligt jo... min egen med anden cylle og udstød. render omkring 140
maj 2011
Følger: 44 Følgere: 43 Scootere: 4 Emner: 47 Svar: 156
jun 2010
Følger: 14 Følgere: 15 Scootere: 5 Emner: 4 Svar: 2
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 16 Scootere: 1 Emner: 30 Svar: 89
apr 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Scootere: 4 Emner: 18 Svar: 44
apr 2011
Følger: 18 Følgere: 13 Scootere: 6 Emner: 5 Svar: 87
apr 2011
Følger: 18 Følgere: 13 Scootere: 6 Emner: 5 Svar: 87
Du har da verdens sprækeste TZR 50
apr 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Scootere: 4 Emner: 18 Svar: 44
apr 2011
Følger: 18 Følgere: 13 Scootere: 6 Emner: 5 Svar: 87
okt 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Scootere: 4 Emner: 23 Svar: 327
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 596 Scootere: 15 Emner: 954 Svar: 1.714
jul 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 3 Emner: 12 Svar: 25
apr 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Scootere: 4 Emner: 18 Svar: 44
apr 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Scootere: 4 Emner: 18 Svar: 44
apr 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Scootere: 4 Emner: 18 Svar: 44
apr 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Scootere: 4 Emner: 18 Svar: 44
maj 2007
Følger: 122 Følgere: 121 Scootere: 28 Emner: 2 Svar: 2
kig forbi min gpr
apr 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Scootere: 4 Emner: 18 Svar: 44
maj 2010
Følger: 40 Følgere: 37 Scootere: 15 Emner: 92 Svar: 1.051
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 20 Scootere: 14 Emner: 11 Svar: 16
sep 2008
Følger: 114 Følgere: 113 Scootere: 15 Svar: 4