Aprilia Rally AC [Tidl. scooter] 1996

1.102 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Aprilia Rally AC

Årgang:
1996
Motor:
Type: Lang Vandret Minarelli

- Cylinder: Top Performances Trophy 40mm - 50cc
- Stempel: Top Performances Trophy 40mm - ø10
- Topstyk: Top Performances Trophy 40mm
- Krumtap: Std - 10 mm. Plejlstang
- Lejer: SKF - C3
- Nåleleje: Std - ø10
- Tænding: Std
- CDI: Racing (ukendt)
- Tændrør: NGK BPR7HS
- Tændrørshætte: NGK
- Karburator: Dellorto - PHBN - 12mm
- Dyse: #?? (ukendt)
- Membran Std (Stål)
- Studs: Std
- Luftfilter: Std - Uden Begræns
- Variator: Malossi Multivar
- Ruller: Malossi {16x13 - 5,0g}
- Remskive (Ved Vario): Std
- Kobling: Doppler S2R - mm: 107 - Bakker: 3
- Koblingsklokke: Std -107mm
- Trimfjedre: Malossi Sport - Grøn
- Trykfjeder: Malossi - Rød - D.4,1
- Remskiver (ved Kobling): Std
- Rem: Hebo Special Belt
- Gearing: Std { Primær = 13/52 - Sekundær = 13/42 }
- Udstødning: Technigas Next
Hestekræfter
4-6
Fælge
Type:

For: Std | 3.00 x 12"
Bag: Std | 3.00 x 12"

Farve:

For: Grå
Bag: Grå
Dæk
Fortune Thansen dæk (neeeeederen)
Styling
Rally LC fælge (12" hvor std Rally AC kun er 10")
Tonede Blinklygteglas
Bagskærm fjernet
Nummerplade rykket ind under røven
Orig Sidespejle
Ekstra tilbehør
Benz osv
Bemærkninger
Max Hast: 80km/t og 45km/t med Panserværn slået til (og den hverken hakker eller skyder med den til)

Utrolig flot og velholdt.

og så der kan se på Nr. Pladen så er det jo en 45'er :-)

14'000 km bag sig.
Første registrering: 1/7-1996

Starter og spiller som den skal, dog ska vario skiftes da den er slidt op i inderbøsningen (den bøsning som "røret" på tappen køre på).
Kommentér på:
Aprilia Rally AC
Annonce