PGO hot 50 2010
621 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Kommentarer
PGO hot 50
Årgang:
2010
Motor:
Har sådan en fin lille hot 50 som har været igennem meget :-)
Før i tiden cirka et halt år siden havde jeg den tunet og der kunne den rykke rigtig godt, men så skete det at hele motoren blev smadret. af en underlig grund kunne de standard lejer ikke holde, så det resulterede i at mit cylinder, stempel lejer og krumtap og gering blev helt ødelagt.. Var derfor nødt til at sætte standard dele på igen da jeg ikke havde andet. Men denne gang er det Racer krumtap, og racer lejer og en anden gering, så jeg er sikker på at det kan holde. men er så småt ved at få den op og køre stærkt igen. Indtil videre er det meste standard, undtagen, lejer, krumtap, luft filter og variator, og kobling. og så selvfølgelig begrænsningerne.
cylinder: standard
Stempel: standard
Topstykke: standard
Udstødning: gianelli revers knæk.
Krumtap: Racer krumtap
Lejer: Racer.
Tænding: standard
Karburator: standard
Gasgreb: standard
Membran: standard
Luftfilter: Malossi
Vario: Malossi multivar.
Kobling: Stage6 Racer
Koblings klokke: standard
Remskiver: Standard
Gearing: Noget jeg ikke kan huske, men ikk standard
Rem: standard
Tændrør: standard
CDI: ubegrænset
Tændspole: standard
Topfarten er omkring 85-90km/t
Før i tiden cirka et halt år siden havde jeg den tunet og der kunne den rykke rigtig godt, men så skete det at hele motoren blev smadret. af en underlig grund kunne de standard lejer ikke holde, så det resulterede i at mit cylinder, stempel lejer og krumtap og gering blev helt ødelagt.. Var derfor nødt til at sætte standard dele på igen da jeg ikke havde andet. Men denne gang er det Racer krumtap, og racer lejer og en anden gering, så jeg er sikker på at det kan holde. men er så småt ved at få den op og køre stærkt igen. Indtil videre er det meste standard, undtagen, lejer, krumtap, luft filter og variator, og kobling. og så selvfølgelig begrænsningerne.
cylinder: standard
Stempel: standard
Topstykke: standard
Udstødning: gianelli revers knæk.
Krumtap: Racer krumtap
Lejer: Racer.
Tænding: standard
Karburator: standard
Gasgreb: standard
Membran: standard
Luftfilter: Malossi
Vario: Malossi multivar.
Kobling: Stage6 Racer
Koblings klokke: standard
Remskiver: Standard
Gearing: Noget jeg ikke kan huske, men ikk standard
Rem: standard
Tændrør: standard
CDI: ubegrænset
Tændspole: standard
Topfarten er omkring 85-90km/t
Hestekræfter
Godt spørgsmål..
Fælge
hot 50
Dæk
Dæk er vel dæk
Styling
Diverse ting som også ses på billederne. forhøjet og sårn lidt af hvert.
Ekstra tilbehør
Bemærkninger
PGO hot 50
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 71 Scootere: 2 Emner: 67 Svar: 285
jul 2012
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 1 Emner: 22 Svar: 35
feb 2007
Følger: 75 Følgere: 64 Scootere: 9 Emner: 10 Svar: 49
jan 2012
Følger: 48 Følgere: 48 Scootere: 1 Emner: 5 Svar: 297