KTM comet rs 4g 1971

3.637 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

KTM comet rs 4g

Årgang:
1971
Motor:
4g shacs motor
i lovig stand

kender ikke dimensionerne p motoren andet det er 49 ccm
Hestekræfter
ca 2
Fælge
originale 17 tommer
Dæk
uoriginale men nye
Styling
skal erne stå så original om muligt
Ekstra tilbehør
stel tank hjul mm
Bemærkninger
den skal ha lavet de sidste små ting færdig så skal den sægles med tiden ''

bytte gerne med puch vz 50 monza gp eller monza flagskib monza juvel pioner
skl kunne køre
Kommentér på:
KTM comet rs 4g
  •   5. aug 2014
    Høj givet.
    Giver du igen på min Giantco? smiley


  •   27. apr 2014 nej detsværer ikke

  •   26. apr 2014 super flot maskine har du noget motor til at ligge smiley eller kender en som har?

  •   10. apr 2013 TU-M 147 er dansk typegodkendelse fra 1968...iøvrigt den første knallert der blev godkendt til 2 personer i danmark...desværre blev loven annuleret inden den trådte i kraft

  •   10. apr 2013 Er det ikke noget med de ikke er typegodkendt i dk? Men velkommen smiley

  •   10. apr 2013 Få/dårlige billeder
    For lidt beskrivelse


  •   10. apr 2013 værsgo...her har du lidt data du kan putte ind som fyld


  •   10. apr 2013 TU-M 147 KTM
    Importør: Taarnby A/S 18.4.1968
    Fabrikat: Sachs
    Type: 50/4 LKS
    Boring: 38 mm
    Slaglængde: 42 mm
    Slagvolumen: 47,6 cm3
    Godkendelsesnr TU-M 147, der med særlige typer er indpræget i cylinderen i venstre sid e.
    Hastighedsbegrænsende foranstaltninger og særlige vilkår for typegodkendelsen:
    Begrænsningsbøsningen er en hærdet stålbøsning, der er
    indpresset og fastsvejst i cylinderens indsugningskanal:
    diameter 9,2 + 0,1 min.
    Stemplets sidelængde: 50 mm
    Stemplets totallængde: 53 mm
    Afstand midte stempelpind til underkant stempel: 22 mm
    Stemplets underkant er ud for indsugningskanalen forsynet ned en indskæring af bredde 13 mm og højde 2,5 mm
    samt i linie med stempelpinden forsynet med indskæringer af bredde 15 mm og højden begrænset af en cirkelbue
    med radius 11,4 mm og stempelspindmidte som centrum.
    Karburator: Bing 1/8,5/14
    Karburators lysning: 9,3 mm
    Motoren må kun anvendes i originale stel af fabrikat
    KTM, type Comet, og kun i forbindelse med den nedenfor
    beskrevne transmission:
    Montering: Blæserkølet motor med kædetræk til baghjul, 4 gear.
    Kædehjul på motor: Højst 11 tænder
    Kædehjul på baghjul: Mindst 42 tænder
    Hjulstørrelse: Udvendig dækdiameter højst 584 mm (21x2,75”).
    Mindste tilladte totaludvekslingsforhold: 18,1
    Radiostøjdæmpning P&T. godkendelsesnummer 207 6O1.
    Særlige bemærkninger og forhold: Motoren er forsynet med
    den på vedhæftede tegning viste lyddæmper .


  •   10. apr 2013 selvfølgelig skal den da ind... når i kan acceptere de værste scootervrag som "vennetjenster" for at kan få høje og lave og hva i eller finder på så kan i også stemme en rigtig knallert ind

  •   10. apr 2013 Du har for lidt beskrivelse.


  •   10. apr 2013 Du har for lidt beskrivelse.


Annonce