PGO pmx sports 2005
479 visninger
|
Oprettet:
PGO pmx sports
Årgang:
2005
Motor:
ny Motor fra en hot 50 kun kørt 3500 km ( skifte til efter 21000 km)
Cylinderkit - Top Performances Trophy 50ccm - ø10mm
Krumtap: Standard.
Tænding: Standard.
CDI: CDI - Naraku (ubegrænset)
Tændrør: NGK 2T B8HS
Karburator: Standard.
Dyse: 88
Studs: Standard.
Luftfilter: Standard.
Variator: Variator - Malossi Multivar
Ruller: 8 grams
Kobling: Standard.
Gearing: Standard.
Udstødning: Udstødning - Giannelli Go
Alle begrænsninger er taget
Cylinderkit - Top Performances Trophy 50ccm - ø10mm
Krumtap: Standard.
Tænding: Standard.
CDI: CDI - Naraku (ubegrænset)
Tændrør: NGK 2T B8HS
Karburator: Standard.
Dyse: 88
Studs: Standard.
Luftfilter: Standard.
Variator: Variator - Malossi Multivar
Ruller: 8 grams
Kobling: Standard.
Gearing: Standard.
Udstødning: Udstødning - Giannelli Go
Alle begrænsninger er taget
Hestekræfter
ved ikke
topfart er ca. 75-80 km/t
topfart er ca. 75-80 km/t
Fælge
Forfælg: Standard
Bagfælg:???
Bagfælg:???
Dæk
Fordæk: Standard
Bagdæk: Maxxis 130/70-12
Bagdæk: Maxxis 130/70-12
Styling
har helt originale skjolde på, undtagen nummerplade som har fået fjernet det der skal holde nummerpladen.
tænker lidt over om jeg har mat sorte skjolde på, hvad synes i?
tænker lidt over om jeg har mat sorte skjolde på, hvad synes i?
Ekstra tilbehør
gamle motor ( ikke samlet),originale udstødning med alle begrænsring og skiven plus Standard cylinder til den nye motor, så den kan godt laves hel standart.
Bemærkninger
kører skide godt, alt virker.
den gamle motor havde køret 21000 km
har forsikning på den men ingen papier udover forsikning og et papier på jeg harr købt den af tidligere ejer
den gamle motor havde køret 21000 km
har forsikning på den men ingen papier udover forsikning og et papier på jeg harr købt den af tidligere ejer

PGO pmx sports
aug 2012
Følger: 27 Følgere: 25 Scootere: 1 Emner: 6 Svar: 17