Vespa Bravo [Tidl. scooter] 1990
745 visninger
|
Oprettet:
Vespa Bravo
Årgang:
1990
Motor:
Motoren er aldrig åbnet!
1 cylindret 2 takter med indsugning i krumtapshus styret af krumtappen.
Aluminiums topstykke med dekompressionsventil og støbejerns cylinder.
Boring: 38,4mm
Slaglængde: 43mm.
Kompressionsforhold: 9:1
Antal kubik: 49,77ccm.
Karburator: 12/7mm. Delorto SHA. Dyse str.39.
Indsugning i krumtapshus: 7,2mm
Køre : 180-190km på en tank fuld
Platinafstand: 0,4mm
Tændrør std.: NGK B-5HS
1 cylindret 2 takter med indsugning i krumtapshus styret af krumtappen.
Aluminiums topstykke med dekompressionsventil og støbejerns cylinder.
Boring: 38,4mm
Slaglængde: 43mm.
Kompressionsforhold: 9:1
Antal kubik: 49,77ccm.
Karburator: 12/7mm. Delorto SHA. Dyse str.39.
Indsugning i krumtapshus: 7,2mm
Køre : 180-190km på en tank fuld
Platinafstand: 0,4mm
Tændrør std.: NGK B-5HS
Hestekræfter
1,5 :)
Fælge
4 eger - 2.0x16 eller 2.25x16
Dæk
Michelin 2.0x16
Styling
Den er fed i sig selv :)
Ekstra tilbehør
Mælke kasse!
Bemærkninger
Køre hverdag, lys alt virker, byttede den for min Jog R:)
motoren har aldrig været åbnet:) har kørt 8100
motoren har aldrig været åbnet:) har kørt 8100
Vespa Bravo
aug 2009
Følger: 50 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 75 Svar: 179
Ja det rigtig peter!
sep 2009
Følger: 357 Følgere: 1044 Scootere: 61 Emner: 173 Svar: 6.307
jun 2009
Følger: 22 Følgere: 75 Svar: 14