Puch Vz50 Flagskib [Tidl. scooter] 1976
10.011 visninger
|
Oprettet:
Puch Vz50 Flagskib
Årgang:
1976
Motor:
Fartvindkøler Puch motor, med 3 fodgear.
Cylinder er original puch, som er boret op,
og honet til overstørrelse.
Stempel er fra en yamaha fs1 i 40,50 mm
Topstykke, lovlig og originalt, med serie nr.
Krumtap sprit ny, med 12 mm krydspind,
og opsimset korret op.
Lejer til krumtap L17, og 6202 som støttelejer.
Motor er samt krumtap lavet 100 % korrekt, og alle
tandhjulene og det er blevet rengjort i benzin, samt blokkene,
og samlet med syrefri fedt i alle nållejer.
Der er kommet helt nye koblingsplader i, og justeret korrekt.
Der er selfølig kommet nye pakdåser og pakninger i, og
special flydene pakning, uden om pakningerne,
som udvinder sig, når det tørre.
Kaborator original lovlig 12 mm, med justerbar strålspids.
Renset i benzin og blæst igennem med trykluft.
Tændingen er original, og renoveret med
ny platin, og kondensator fra bosch.
Samt nyt tændrør NGK glødetal 5.
Cylinder er original puch, som er boret op,
og honet til overstørrelse.
Stempel er fra en yamaha fs1 i 40,50 mm
Topstykke, lovlig og originalt, med serie nr.
Krumtap sprit ny, med 12 mm krydspind,
og opsimset korret op.
Lejer til krumtap L17, og 6202 som støttelejer.
Motor er samt krumtap lavet 100 % korrekt, og alle
tandhjulene og det er blevet rengjort i benzin, samt blokkene,
og samlet med syrefri fedt i alle nållejer.
Der er kommet helt nye koblingsplader i, og justeret korrekt.
Der er selfølig kommet nye pakdåser og pakninger i, og
special flydene pakning, uden om pakningerne,
som udvinder sig, når det tørre.
Kaborator original lovlig 12 mm, med justerbar strålspids.
Renset i benzin og blæst igennem med trykluft.
Tændingen er original, og renoveret med
ny platin, og kondensator fra bosch.
Samt nyt tændrør NGK glødetal 5.
Hestekræfter
Måske 1.5 H, pga cylinderen, køre jævnt op
i omdrejninger og fart, ca 45 Kmt på toppen.
i omdrejninger og fart, ca 45 Kmt på toppen.
Fælge
Forhjul 17 tommer, samt 17 tommer baghjul,
med helt nye eger og fælge, med mærket (Radelli) = Kvalitet!
Og egert 100 % korrekt op.
med helt nye eger og fælge, med mærket (Radelli) = Kvalitet!
Og egert 100 % korrekt op.
Dæk
275*17 Fordæk, samt slange,
også nyt fælgbånd.
275*17 bagdæk, samt slange,
også nyt fælgbånd.
Af mærket (Deestone) Godkendt til 150 Kmt.
også nyt fælgbånd.
275*17 bagdæk, samt slange,
også nyt fælgbånd.
Af mærket (Deestone) Godkendt til 150 Kmt.
Styling
Renoveret fra top til tå, og malet i udsøgt kvalitet, i den originale farve.
Forgaflen er total renoveret, og med nye pakdåser,
og gummy ringe. Forgaffel benene nederst, og gaffelbroen i midten, har været glasblæst i alle kroge og hjørner, og derfor rigigt godt resultat. Samt lygteholderne,
har også været glasblæst. Forgaffelpladen øverst er poleret med voks.
Sidekasserne, samt værktøjsdeksel, og baggaflen, og stellet, forlygtehuset, har været glasblæst, og tanken har været slibet ned hos maleren.
Sædet er originalt og blevet ompolstret hos en rigtigt dygtig saddelmager.
Der er kommet super mange nye dele på, nogle af dem er, nyt cockpit,
nye bolte næsten over alt, nye originalt tankdæksel, lagt i puch indpakning.
Nye fælg ringe samt nye eger, og navdeksler. Og ny tankmåtte, desvære ikke i den
rigtige størrelse, så det ved jeg godt, så det behøver i skam ikke at skrive :)
Helt ny special lavet begagebære, lavet i hånden hos en der hedder herluf i viborg,
og forkromet i den bedste kvalitet. Helt nye kabler selfølig, og ny udstødning.
Ny forskærm, og ny baglygte komplet, og nye aksler,
og nye stafferinger, og nye pære, og nyt fodhvilerkonsol, ny kæde, og nye
tandhjul, og nye afstandbøsning i bag, og nye bolte, til opstramning af kæde.
Og ny bremsekonsol, og fodhvilere samt gummy.
Styret er også nyt, i utrolig flot kvalitet.
Og nymalede genbrugte originale håndtag, og fået nyt gummy.
Støddæmperne i bag, er polet med voks, og renset.
Forgaflen er total renoveret, og med nye pakdåser,
og gummy ringe. Forgaffel benene nederst, og gaffelbroen i midten, har været glasblæst i alle kroge og hjørner, og derfor rigigt godt resultat. Samt lygteholderne,
har også været glasblæst. Forgaffelpladen øverst er poleret med voks.
Sidekasserne, samt værktøjsdeksel, og baggaflen, og stellet, forlygtehuset, har været glasblæst, og tanken har været slibet ned hos maleren.
Sædet er originalt og blevet ompolstret hos en rigtigt dygtig saddelmager.
Der er kommet super mange nye dele på, nogle af dem er, nyt cockpit,
nye bolte næsten over alt, nye originalt tankdæksel, lagt i puch indpakning.
Nye fælg ringe samt nye eger, og navdeksler. Og ny tankmåtte, desvære ikke i den
rigtige størrelse, så det ved jeg godt, så det behøver i skam ikke at skrive :)
Helt ny special lavet begagebære, lavet i hånden hos en der hedder herluf i viborg,
og forkromet i den bedste kvalitet. Helt nye kabler selfølig, og ny udstødning.
Ny forskærm, og ny baglygte komplet, og nye aksler,
og nye stafferinger, og nye pære, og nyt fodhvilerkonsol, ny kæde, og nye
tandhjul, og nye afstandbøsning i bag, og nye bolte, til opstramning af kæde.
Og ny bremsekonsol, og fodhvilere samt gummy.
Styret er også nyt, i utrolig flot kvalitet.
Og nymalede genbrugte originale håndtag, og fået nyt gummy.
Støddæmperne i bag, er polet med voks, og renset.
Ekstra tilbehør
Ekstra dele til den,
og original indstruktionsbog.
og original indstruktionsbog.
Bemærkninger
Motoren har jeg renoveret 100 % korrekt, og spiller bare helt perfekt,
og som sagt med et yamaha stempel, så den får flere ccm.
Og har nok taget 5-7 timer at renovere motoren, og simset krumtappen op.
Den er TOTAL renovet, fra A - Z og lavet, så den står i orden.
Den har tager mig et par timer ca hver dag, og lavet igemmen en måned.
Og har nydt dette projekt som de andre. Og står nu i samlingen med de andre.
Håber i syntes om den, der er gået mange timer, og mange penge i at
lave den til sådan som den står nu.
ALT el og alt det virker selfølig som det skal.
Det er samme motor nr som stelnr, og har typepladen til at lægge.
(Latterlige kommentare frabedes, og medfølger udstemme, håber i ville respektere det)
Og den er Solgt.
og som sagt med et yamaha stempel, så den får flere ccm.
Og har nok taget 5-7 timer at renovere motoren, og simset krumtappen op.
Den er TOTAL renovet, fra A - Z og lavet, så den står i orden.
Den har tager mig et par timer ca hver dag, og lavet igemmen en måned.
Og har nydt dette projekt som de andre. Og står nu i samlingen med de andre.
Håber i syntes om den, der er gået mange timer, og mange penge i at
lave den til sådan som den står nu.
ALT el og alt det virker selfølig som det skal.
Det er samme motor nr som stelnr, og har typepladen til at lægge.
(Latterlige kommentare frabedes, og medfølger udstemme, håber i ville respektere det)
Og den er Solgt.
Puch Vz50 Flagskib
mar 2012
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 13 Emner: 7 Svar: 118
jan 2012
Følger: 18 Følgere: 18 Scootere: 11 Emner: 7 Svar: 43
du skulle vil ike har et st blinklys til en vz så er jeg meget intai at købe dem
men super fin vz flagskib du har
venlig hilsen brian
mar 2012
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 13 Emner: 7 Svar: 118
aug 2012
Følger: 80 Følgere: 96 Scootere: 54 Emner: 133 Svar: 1.352
mar 2012
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 13 Emner: 7 Svar: 118
aug 2012
Følger: 80 Følgere: 96 Scootere: 54 Emner: 133 Svar: 1.352
okt 2011
Følger: 31 Følgere: 42 Scootere: 3 Svar: 577
Super flot knallert, den kan du være rigtig stolt af.
jun 2012
Følger: 7 Følgere: 8 Scootere: 13 Svar: 6
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Scootere: 5 Emner: 2 Svar: 22
mar 2012
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 13 Emner: 7 Svar: 118
dec 2003
Følger: 9 Følgere: 21 Scootere: 13 Emner: 74 Svar: 938