PGO G-Max 30 2005
3.084 visninger
|
Oprettet:
PGO G-Max 30
Årgang:
2005
Motor:
PGO`s egne minarelli-kopi.
Luftkølet og tromlebremse bag.
Standard cylinderkit
Standard karburator
Standard vario
Standard kobling
Standard krumtap
Tecnigas Silence Pro udstødning (fra Tante Hansen)
Mangler skiven i vario.
Og mangler luftfilter.
Luftkølet og tromlebremse bag.
Standard cylinderkit
Standard karburator
Standard vario
Standard kobling
Standard krumtap
Tecnigas Silence Pro udstødning (fra Tante Hansen)
Mangler skiven i vario.
Og mangler luftfilter.
Hestekræfter
Vel 4 - 4½ af de stærke.
Fælge
12" PGO fælg foran. med 3 eger.
12" CPI - tror jeg - bag.
12" CPI - tror jeg - bag.
Dæk
Bag = nyt Thansen // Fortune i størrelsen 130/70.
Foran = Manlung i størrelsen 110/70. Super meget mønster.
Foran = Manlung i størrelsen 110/70. Super meget mønster.
Styling
Heh - vist ingenting.
Ekstra tilbehør
Nope - heller ikke noget at skrive her.
Bemærkninger
Købt d. 30/8/13 - impulskøb ; hurtig handel.
Den kan ikke køre; den starter og går ud igen efter et øjeblik.
Planen var at lave den kørende igen, men den bliver nok enten skudt af igen som den står, eller hugget op til reservedele.
Ham jeg købte den af, havde købt den brugt i en scooterforretning og de har skrevet en salgsnota med stelnummer som garanti for det er en 30-scooter og den er fra 2005 og dermed før loven om gul nummerplade.
Den kan ikke køre; den starter og går ud igen efter et øjeblik.
Planen var at lave den kørende igen, men den bliver nok enten skudt af igen som den står, eller hugget op til reservedele.
Ham jeg købte den af, havde købt den brugt i en scooterforretning og de har skrevet en salgsnota med stelnummer som garanti for det er en 30-scooter og den er fra 2005 og dermed før loven om gul nummerplade.
PGO G-Max 30
feb 2024
Emner: 1