Vespa Ciao (SOLGT) 1986
2.215 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
1 Kommentarer
Vespa Ciao (SOLGT)
Årgang:
1986
Motor:
2 Delt motor blok, blok med gammeldags platin tænding
- INDSUGNING - boret op til 13mm. indsugning fræst mest muligt op
- KRUMTAP - standard krumtap som normalt er til 12 mm krydspin, men konverteringsnåleleje monteret så den kører med 10 mm krydspind.
- LEJER - (NR6202)
- KARBURATOR - std "12/7 som er boret op til 12 mm, dyse str 50
- LUFTFILTER - thansen luftfilter med originalt tråd net, boret 3 extra 7mm lufthuller så den kan få vejret
- CYLINDER - Standard cylinder (38.2mm) som er fræst ved skyllekanalerne så de passer 100P til blokken. de er desuden også poleret. udstødningskanalen er også gjort en smule større, og poleret.
- STEMPEL - Nyt 38.2 mm L-ringstempel med 10 mm krydspind (self)
- TOP - standard topstykke med snøfter, planet helt i bund på en glasplade.
- UDSTØDNING - Techno standard, super udstødning, giver lidt og larmer ikke. og ruster heller ikke som billige thansen udstødninger
- KOBLING - Standard (den lille 30) kobling med std fjedre
- BAGERSTE REMSKIVE - 80mm remskive
- REM - Standard rem.
- BAGGEARING - Standard tandhjul (de gamle) 1=7,4
- TÆNDING - Plantin tænding, med nyt platin sæt.
- INDSUGNING - boret op til 13mm. indsugning fræst mest muligt op
- KRUMTAP - standard krumtap som normalt er til 12 mm krydspin, men konverteringsnåleleje monteret så den kører med 10 mm krydspind.
- LEJER - (NR6202)
- KARBURATOR - std "12/7 som er boret op til 12 mm, dyse str 50
- LUFTFILTER - thansen luftfilter med originalt tråd net, boret 3 extra 7mm lufthuller så den kan få vejret
- CYLINDER - Standard cylinder (38.2mm) som er fræst ved skyllekanalerne så de passer 100P til blokken. de er desuden også poleret. udstødningskanalen er også gjort en smule større, og poleret.
- STEMPEL - Nyt 38.2 mm L-ringstempel med 10 mm krydspind (self)
- TOP - standard topstykke med snøfter, planet helt i bund på en glasplade.
- UDSTØDNING - Techno standard, super udstødning, giver lidt og larmer ikke. og ruster heller ikke som billige thansen udstødninger
- KOBLING - Standard (den lille 30) kobling med std fjedre
- BAGERSTE REMSKIVE - 80mm remskive
- REM - Standard rem.
- BAGGEARING - Standard tandhjul (de gamle) 1=7,4
- TÆNDING - Plantin tænding, med nyt platin sæt.
Hestekræfter
Heste - imellem 2 og 3 hk
Topfart - 48 Km/t
Acceleration fra 0 til 30 - sådan okay (tid kommer)
Fælge
Forfælg - 16 tommer alufælg med tromlebremser lakeret i blå.
Bagfælg - 16 tommer alufælg med tromlebremser lakeret i blå
Dæk
Fordæk - Pirelli 2,1/4 - 16
bagdæk - Pirelli 2,1/4 - 16
Styling
- Autolakerede fælge i blå.
- Autolakeret stel.
- Autolakeret greb og GT styradapter
- Autolakeret hvid SPECIAL teleskop racer forgaffel
- Afkortet bagskærm
- Chrom "harley" sidestøtteben. står hammergodt!
Ekstra tilbehør
et par extra cylindre blokke og lign. et sæt hvide sideskjolde
Bemærkninger
Ciaoen bliver brugt til at køre i skole på, starter og køre hver dag. :)
Vespa Ciao (SOLGT)
sep 2009
Følger: 357 Følgere: 1044 Scootere: 61 Emner: 173 Svar: 6.193