PGO Comet 2001
466 visninger
|
Oprettet:
PGO Comet
Årgang:
2001
Motor:
PGO`s egne lodrette udgave.
Luftkølet og har tromlebremse bag
Opsætning:
Polini Sport cylinder
Polini Sport topstykke
Polini Sport stempel
Polini nåleleje
Std karburator, studs, membran
Std vario - uden begrænsning
Std gliderør
Std kobling
Std koblingsskål
Std trykfjeder
Std trimfjedre
Std kilerem
Std gearing
Std tænding
Std luftfilter
TurboKit udstødning
Luftkølet og har tromlebremse bag
Opsætning:
Polini Sport cylinder
Polini Sport topstykke
Polini Sport stempel
Polini nåleleje
Std karburator, studs, membran
Std vario - uden begrænsning
Std gliderør
Std kobling
Std koblingsskål
Std trykfjeder
Std trimfjedre
Std kilerem
Std gearing
Std tænding
Std luftfilter
TurboKit udstødning
Hestekræfter
Nok omkring 7
Fælge
10" Comet-fælge.
Pladefælge i en fin sølvgrå farve
Pladefælge i en fin sølvgrå farve
Dæk
Michelin S1 i foran. 90/90-10 er dimensionerne.
Michelin S83 Bag. Det måler 100/90-10.
Super mønster på begge.
Michelin S83 Bag. Det måler 100/90-10.
Super mønster på begge.
Styling
Vil jeg ikke påstå den har.
Ekstra tilbehør
Nej.
Bemærkninger
Havde været smasket ind i en lygtepæl eller sådan noget i den stil.
Heldigvis var det mest forgaffel og styr som havde taget skade.
Impulskøb, men den startede fint og kørte omkring 80, hvad der var rigtig spændende med forhjulet siddende helt oppe under stellet!
Søgte et stykke tid efter brugte dele til den, men endte op med at købe et vrag hvor motoren var knækket og tage dele fra.
Den blev nogenlunde fin igen.
Billeder er fra september 2009.
Heldigvis var det mest forgaffel og styr som havde taget skade.
Impulskøb, men den startede fint og kørte omkring 80, hvad der var rigtig spændende med forhjulet siddende helt oppe under stellet!
Søgte et stykke tid efter brugte dele til den, men endte op med at købe et vrag hvor motoren var knækket og tage dele fra.
Den blev nogenlunde fin igen.
Billeder er fra september 2009.
PGO Comet
Der er endnu ikke skrevet kommentarer