PGO PMX 2004
460 visninger
|
Oprettet:
PGO PMX
Årgang:
2004
Motor:
PGO`s egne maskineri.
Luftkølet og har tromlebremse bag.
Opsætningen er standard med de sædvanlige undtagelser:
Skiven er pillet i variomatikken
Udstødningen er uoriginal - der er noget mere hul igennem end en standard potte.
Der er knækket noget af motorblok og kickstarterskjold nederst bagved.
Regner med blokken skal skiftes - kickstarterskjoldet skal i hvert fald.
Luftkølet og har tromlebremse bag.
Opsætningen er standard med de sædvanlige undtagelser:
Skiven er pillet i variomatikken
Udstødningen er uoriginal - der er noget mere hul igennem end en standard potte.
Der er knækket noget af motorblok og kickstarterskjold nederst bagved.
Regner med blokken skal skiftes - kickstarterskjoldet skal i hvert fald.
Hestekræfter
Nok 4 frække hyppere
Fælge
12" PGO-fælge
Sølvfarvet foran - sort bag
Sølvfarvet foran - sort bag
Dæk
Foran et Horng Fortune i størrelsen 120/70-12
Bag et Duro i størrelsen 120/70-12
Begge noget slidte
Bag et Duro i størrelsen 120/70-12
Begge noget slidte
Styling
Narj
Ekstra tilbehør
Nixen - der er vist endda lidt skjolde i undertal
Bemærkninger
Skal vist have en kærlig hånd og må en tur på liften:
Blokken skal enten skiftes eller have noget kemisk metal hvor der er knækket et stykke af.
Kickstarteskjoldet skal skiftes
Karburator skal renses.
Benzin- og vaccumslange skal skiftes - de er ikke ret gode mere.
Men den skal nok blive i nogenlunde stand en dag :-)
Billederne er fra d. 21/03-2014
Blokken skal enten skiftes eller have noget kemisk metal hvor der er knækket et stykke af.
Kickstarteskjoldet skal skiftes
Karburator skal renses.
Benzin- og vaccumslange skal skiftes - de er ikke ret gode mere.
Men den skal nok blive i nogenlunde stand en dag :-)
Billederne er fra d. 21/03-2014
PGO PMX
feb 2004
Følger: 243 Følgere: 275 Scootere: 212 Emner: 6 Svar: 1.562
jul 2008
Følger: 58 Følgere: 62 Scootere: 20 Emner: 8 Svar: 250