PGO Hot 50 [Tidl. scooter] 2012
4.314 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
19 Kommentarer
PGO Hot 50
Årgang:
2012
Motor:
Original PGO hot 50 motor som lige er blevet renoveret ved 3000km med nyt gearolie,nyt cyllinder,nyt stempel,nye stempelringe, nye låse ringe,nyt nåleleje og pakninger omkring cyllinder.
Den er uden begrænsninger i studs, variator, kobling, udstødning, cyllinder, og luftfilter.
Den kørte 78km/t på speedometer inden den fik nyt cyllinder hvilket jeg ikke ved hvor hurtigt den kører med da jeg ikke er færdig med at køre det til :)
Cyllinder: original PGO som lige er blevet honet op til Stage6 50cc stempel med L-ring (en stempelring) i tolerance B, Dette er blevet gjord på mit arbejde af en Sunnen hone maskine.
Jeg har portet cyllinderen en smule og fjernet begrænsningen i udstødningsporten samt poleret den spejlblank. Skillevægene er også blevet flæs helt tynde og knivskarbe.
Stepel: stage6 50cc tol-B med malossi MHR nåleleje
Udstødning er en 45 hvilket jeg ikke ved hvor kommer fra, men der kommer en nyt gianelli go på når jeg får bestilt hjem engang.
Vario er en topracing 2000 variator som er helt ny og kører virkelig godt iforhold til prisen. den er med 5.5 grams dopler ruller (nye)
Der er også lige kommet en motoforce koblingskål i for bedre køling.
kobling er Original 2012 med lidt strammere trimfjedre som gør at den for et dejligt optræk.
Den har altid kørt på Castrol power RS olie. og lige pt får den også en smule i tanken da jeg som sagt stadig kører til.
Krumtap er Original fra 2012 med nyt MHR nåleleje.
Rem er også lige blevet skiftet ved 3000km service.
Karburator er også original med dyse 88.
Luftilter: original med nyt skum.
Gearing er også Original med nyt olie også ved 3000km.
Tænding er også original men med tilsluttet en stage6 cdi box.
Jeg overvejer at får drejet mit svinghjul af på et senere tidspungt.
Jeg tror nok at det var det hele :) den er som sagt ved at blive tilkørt og jeg skal selvfølgelig nok ligge en video op med den når den er klar til at blive fyrret af :)
Den er uden begrænsninger i studs, variator, kobling, udstødning, cyllinder, og luftfilter.
Den kørte 78km/t på speedometer inden den fik nyt cyllinder hvilket jeg ikke ved hvor hurtigt den kører med da jeg ikke er færdig med at køre det til :)
Cyllinder: original PGO som lige er blevet honet op til Stage6 50cc stempel med L-ring (en stempelring) i tolerance B, Dette er blevet gjord på mit arbejde af en Sunnen hone maskine.
Jeg har portet cyllinderen en smule og fjernet begrænsningen i udstødningsporten samt poleret den spejlblank. Skillevægene er også blevet flæs helt tynde og knivskarbe.
Stepel: stage6 50cc tol-B med malossi MHR nåleleje
Udstødning er en 45 hvilket jeg ikke ved hvor kommer fra, men der kommer en nyt gianelli go på når jeg får bestilt hjem engang.
Vario er en topracing 2000 variator som er helt ny og kører virkelig godt iforhold til prisen. den er med 5.5 grams dopler ruller (nye)
Der er også lige kommet en motoforce koblingskål i for bedre køling.
kobling er Original 2012 med lidt strammere trimfjedre som gør at den for et dejligt optræk.
Den har altid kørt på Castrol power RS olie. og lige pt får den også en smule i tanken da jeg som sagt stadig kører til.
Krumtap er Original fra 2012 med nyt MHR nåleleje.
Rem er også lige blevet skiftet ved 3000km service.
Karburator er også original med dyse 88.
Luftilter: original med nyt skum.
Gearing er også Original med nyt olie også ved 3000km.
Tænding er også original men med tilsluttet en stage6 cdi box.
Jeg overvejer at får drejet mit svinghjul af på et senere tidspungt.
Jeg tror nok at det var det hele :) den er som sagt ved at blive tilkørt og jeg skal selvfølgelig nok ligge en video op med den når den er klar til at blive fyrret af :)
Hestekræfter
Det er endu ukendt, men jeg overvejer at få den rullet bare for sjov til næste træf :D
Fælge
Den kører pt med 12 tommer 3 eget (ogirinale)
De vil blive udskiftet med mine 6 eget 12 tommer fælge i sorte med orange fælgebånd, når jeg får mine nye Sava dæk hjem
nye fælge og dæk er monteret ;)
De vil blive udskiftet med mine 6 eget 12 tommer fælge i sorte med orange fælgebånd, når jeg får mine nye Sava dæk hjem
nye fælge og dæk er monteret ;)
Dæk
Originale Duro dæk
For: 12 tommer Duro 120
Bag: 12 tommer Duro 130
Der kommer som sagt nogle lidt mere sporty dæk til om sommeren :)
For: 12 tommer Duro 120
Bag: 12 tommer Duro 130
Der kommer som sagt nogle lidt mere sporty dæk til om sommeren :)
Styling
TNT bartstyr i metallic orange
TNT Adapter i Carbon
Tomaselli håndtag
Ariette Donuts
Originalt PGO digitalt LED speedometer
Mørkt baglygte glas
Motoforce bagstøddæmper
der er ikke kommet så meget gejl endu men det kommer nok når jeg føler for det :) ellers syntes den er meget fed i sig selv :)
Der bliver nok skårret lidt af bagskærmen da den stikker lidt langt bagud :)
TNT Adapter i Carbon
Tomaselli håndtag
Ariette Donuts
Originalt PGO digitalt LED speedometer
Mørkt baglygte glas
Motoforce bagstøddæmper
der er ikke kommet så meget gejl endu men det kommer nok når jeg føler for det :) ellers syntes den er meget fed i sig selv :)
Der bliver nok skårret lidt af bagskærmen da den stikker lidt langt bagud :)
Ekstra tilbehør
12 tommer 6 egert fælge
nye dæk
Castrol Power RS
Nyt batteri
carbon grissetryne
carbon blæsehus
original støddæmper og en masse andre originale dele :)
nye dæk
Castrol Power RS
Nyt batteri
carbon grissetryne
carbon blæsehus
original støddæmper og en masse andre originale dele :)
Bemærkninger
Dette er stadig et projekt og der vil komme en del billeder når vejre er til det :)
den er meget beskidt på billederne men det bliver der gjord noget ved når vejret bliver lidt varmere :)
alt virker på den.
den er ikke planlagt at skulle sælges eller byttes endu :)
ellers tror jeg det var det hele :) og min beskrivelse vil selvfølgelig blive opdateret samt der kommer mange flere billeder når vejret er til det :)
Den har altid stået inde i 20 graders varme og godt låst op :)
Jeg har også kviteringer på alt det overskrevne :)
Håber i vil tage godt imod hende herinde :)
Den bliver Gjord helt lovlig når jeg skal på vejen med den på et senere tidpunkt :)
den er meget beskidt på billederne men det bliver der gjord noget ved når vejret bliver lidt varmere :)
alt virker på den.
den er ikke planlagt at skulle sælges eller byttes endu :)
ellers tror jeg det var det hele :) og min beskrivelse vil selvfølgelig blive opdateret samt der kommer mange flere billeder når vejret er til det :)
Den har altid stået inde i 20 graders varme og godt låst op :)
Jeg har også kviteringer på alt det overskrevne :)
Håber i vil tage godt imod hende herinde :)
Den bliver Gjord helt lovlig når jeg skal på vejen med den på et senere tidpunkt :)
PGO Hot 50
mar 2014
Følger: 1 Scootere: 1
mar 2011
Følger: 33 Følgere: 35 Scootere: 1 Emner: 18 Svar: 86
maj 2013
Følger: 17 Følgere: 13 Emner: 71 Svar: 445
mar 2011
Følger: 33 Følgere: 35 Scootere: 1 Emner: 18 Svar: 86
feb 2014
Følger: 50 Følgere: 59 Scootere: 13 Emner: 26 Svar: 78
maj 2013
Følger: 17 Følgere: 13 Emner: 71 Svar: 445
mar 2011
Følger: 33 Følgere: 35 Scootere: 1 Emner: 18 Svar: 86
maj 2013
Følger: 17 Følgere: 13 Emner: 71 Svar: 445
mar 2011
Følger: 52 Følgere: 52 Scootere: 3 Emner: 51 Svar: 351
aug 2011
Følger: 25 Følgere: 34 Scootere: 10 Emner: 15 Svar: 43
? Kristian
okt 2012
Følger: 50 Følgere: 49 Scootere: 6 Emner: 19 Svar: 55
mar 2011
Følger: 33 Følgere: 35 Scootere: 1 Emner: 18 Svar: 86
aug 2011
Følger: 25 Følgere: 34 Scootere: 10 Emner: 15 Svar: 43
- Ville bare lige sige det
apr 2014
Følger: 1 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 9 Svar: 17
mar 2011
Følger: 33 Følgere: 35 Scootere: 1 Emner: 18 Svar: 86
apr 2014
Følger: 1 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 9 Svar: 17
mar 2011
Følger: 33 Følgere: 35 Scootere: 1 Emner: 18 Svar: 86
mar 2011
Følger: 33 Følgere: 35 Scootere: 1 Emner: 18 Svar: 86
jan 2013
Følger: 10 Følgere: 18 Scootere: 10 Svar: 6