PGO Rodoshow 1999
2.764 visninger
|
Oprettet:
PGO Rodoshow
Årgang:
1999
Motor:
Tilsyneladende en blandingsmotor, delvis kopi af Minarelli med vandret cylinder, delvis en PGO Comet med kort kickstarterskjold.
Luftkølet og med tromlebremse bag.
Ganske standard opsætning.
Der sidder begrænsning i variomatikken og blændrør på udstødningen.
Luftkølet og med tromlebremse bag.
Ganske standard opsætning.
Der sidder begrænsning i variomatikken og blændrør på udstødningen.
Hestekræfter
Tror den har 4-stykker eller noget i den stil.
Fælge
Standard 10".
De samme som på en Hot50 eller Big Max.
Lakeret i "flot" sølvgrå farve.
De samme som på en Hot50 eller Big Max.
Lakeret i "flot" sølvgrå farve.
Dæk
Foran et Cheng Shin i størrelsen 90/90.
Bag Et Bridgestone ML50 - også i størrelsen 90/90.
Begge med rimeligt godt mønster.
Bag Et Bridgestone ML50 - også i størrelsen 90/90.
Begge med rimeligt godt mønster.
Styling
Nixen.
Ekstra tilbehør
Et sæt sidespejle
En fin topboks + bagagebæreren den sidder på.
En fin topboks + bagagebæreren den sidder på.
Bemærkninger
Lidt ramponeret, men jeg får nok repareret de defekter den har inden så længe.
Købte den som defekt da den havde været forsøgt stjålet. Derefter henstillet i en varm kælder et halvt års tid.
Den skal have enten et nyt (brugt) sæde, eller et nyt sædebetræk + reparation af låsebøjle.
Tændingslåsen er ødelagt, men vil da mene den kan reddes.
Den mangler osse et kickstarterskjold, men motoren kan nu nemt startes på elstarteren uden det.
Købte den som defekt da den havde været forsøgt stjålet. Derefter henstillet i en varm kælder et halvt års tid.
Den skal have enten et nyt (brugt) sæde, eller et nyt sædebetræk + reparation af låsebøjle.
Tændingslåsen er ødelagt, men vil da mene den kan reddes.
Den mangler osse et kickstarterskjold, men motoren kan nu nemt startes på elstarteren uden det.
PGO Rodoshow
sep 2007
Følger: 4380 Følgere: 657 Emner: 200 Svar: 1.149
feb 2004
Følger: 243 Følgere: 275 Scootere: 212 Emner: 6 Svar: 1.562