Puch X30 NG2A 1982
3.685 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Kommentarer
Puch X30 NG2A
Årgang:
1982
Motor:
ZA50 m. pedaler
Blæsekøling
2 Automatgear
Blæsekøling
2 Automatgear
Hestekræfter
1.31
Fælge
Aluminiums stjernefælge
Originalt er de begge grå/sølv, men af en eller anden grund er bagfælgen hvid.
Originalt er de begge grå/sølv, men af en eller anden grund er bagfælgen hvid.
Dæk
Fortuna
Styling
Al styling er original.
Tanken er 100% forkromet og derefter malet delvist og pinstribet rød i kanten.
Og JA! Racing klistermærket på tanken ér originalt og sidder der fra fabrikken
Tanken er 100% forkromet og derefter malet delvist og pinstribet rød i kanten.
Og JA! Racing klistermærket på tanken ér originalt og sidder der fra fabrikken
Ekstra tilbehør
Bagagebærret er af aluminium.
Støddæmpere
Reflekser på siden af forenden og bagenden - Dette er normalt i Schweiz og nogle dele af Tyskland pga. bjergvejendes mange hårnålesving osv.
Støddæmpere
Reflekser på siden af forenden og bagenden - Dette er normalt i Schweiz og nogle dele af Tyskland pga. bjergvejendes mange hårnålesving osv.
Bemærkninger
Puch X30 NG2A er en Schweizisk model. Denne her er importeret til Danmark af en Puch forhandler som ville sælge X30 NG2A'en i Danmark. Dette skete aldrig og kun denne ene knallert kom ind. Såvidt jeg ved er dette den eneste NG2A (dvs. modellen med blæsekøling og automatgear) i hele danmark. Der findes dog andre X30 NL/S som er med den normale ZA50 med fartvindskøling og manuelle gear ligesom Puch Maxi 2 Gear
Typepladen er Schweizisk, den er dog typegodkendt i Danmark pga. at han ville sælge dem her.
Stortset alt er originalt på den efterhånden, da jeg købte den var den lidt et vrag, men efterhånden har jeg fundet så mange fine originale dele til den at den at man kan kalde den original. Dog er projektet stadigvæk undervejs og den mangler en original forlygte, saddel og udstødning (ng2a'ens udstødning har længere forrør og en lille arm i siden som holder fast på stellet. Den nuværende er en Maxi udstødning med et modificeret forrør.)
Knallerten har tjent mig godt i snart 2 år og den bliver garanteret ved med det længe endnu.
Typepladen er Schweizisk, den er dog typegodkendt i Danmark pga. at han ville sælge dem her.
Stortset alt er originalt på den efterhånden, da jeg købte den var den lidt et vrag, men efterhånden har jeg fundet så mange fine originale dele til den at den at man kan kalde den original. Dog er projektet stadigvæk undervejs og den mangler en original forlygte, saddel og udstødning (ng2a'ens udstødning har længere forrør og en lille arm i siden som holder fast på stellet. Den nuværende er en Maxi udstødning med et modificeret forrør.)
Knallerten har tjent mig godt i snart 2 år og den bliver garanteret ved med det længe endnu.
Puch X30 NG2A
aug 2014
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 1
jun 2013
Følger: 19 Følgere: 19 Scootere: 5 Emner: 1 Svar: 8
jan 2008
Følger: 47 Følgere: 37 Scootere: 18 Emner: 11 Svar: 56
maj 2008
Følger: 276 Følgere: 250 Scootere: 1 Emner: 237 Svar: 9.446
jan 2004
Følger: 2 Følgere: 31 Scootere: 27 Annoncer: 1
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 11 Scootere: 12 Emner: 20 Svar: 116
mar 2012
Følger: 23 Følgere: 22 Scootere: 2 Emner: 36 Svar: 911
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1
apr 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 37 Svar: 132
jun 2013
Følger: 19 Følgere: 19 Scootere: 5 Emner: 1 Svar: 8
Hold da kæft den er fed! Der er stil og patina på, det er helt sikkert! Velkommen
mar 2005
Følger: 162 Følgere: 135 Scootere: 11 Emner: 563 Svar: 2.103
jan 2010
Følgere: 104 Scootere: 11 Svar: 2.767