{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Gilera Stalker 2004

735 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Gilera Stalker

Årgang:
2004
Motor:
HiPer2.
Luftkølet og med tromlebremse bag.

Opsætning:
Std. cylinder
Std. topstykke
Std. stempel
Std. 17,5 mm karburator - elektrisk choker (automatchoker)
Std. studs
Std. membran
Std. krumtap og lejer
Std. kobling
Std. koblingsklokke
Std. tænding
Sts. udstødning
Std. vario, 6,5 grams ruller

Skiven sidder stadig i variomatikken
Udstødningen er helt færdig, men trods udseendet larmer den nu alligevel ikke mere end man kan holde ud at høre på det.
Hestekræfter
Omkring 4 er mit gæt.
Fælge
Standard Stalker fælge. 10 tommer i omkreds.
Lakeret røde fra fabrikken.
Dæk
Bagpå et Kenda i størrelsen 130/90. Kørt under 50 km - der er stadig de små sorte "pigge" på slidbanen.
Foran et næsten nyt Fortune (fra THansen) med målene 120/90.
Styling
Ikke noget udover Italy Racing-klistermærket på luftfilteret.
Ekstra tilbehør
Varme i håndtagene.
Bemærkninger
Motor nyrenoveret af en mc-mekaniker, så kørt max 50 km og derefter sat bagerst i en carport i 4-5-6 år. Da jeg hentede den så den ud som på sidste billede.

Starter som en sveske på kickstarteren. Batteriet er dødt, så jeg ved ikke om elstart virker.
Ikke prøvet at køre på den endnu da bremserne hænger så meget at bremseklingene ikke kan trykkes ind.

Skal have en god omgang på liften:
Forgaflen sidder fast og skal skiftes.
Forbremsekaliber hænger - kan måske reddes, men ellers skal den skiftes.
Støtteben mangler.
Udstødning helt færdig - skal have fundet en anden.
Bagstøddæmper hopper helt vildt. Den er kaput og skal skiftes.
Baghjulet skal af og bremsenøglen renses og smøres. Bremsebakkerne tjekkes.

Giver motoren et tjek/service samtidig - den har stået stille længe og skal som minimum have udskiftet oliepumperemmen.

Billederne er taget i dag d. 28/11-2014.
Kommentér på:
Gilera Stalker
Annonce