{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha aerox 86ccm efter ombygning til sprint 2008

3.246 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

phillip R
Mand | 26 år | Oprettet: 1. jul 2013


Yamaha aerox 86ccm efter ombygning til sprint

Årgang:
2008
Motor:
Motoren er fræst op til OR-kit
og Bigbore 86 ccm.

Cyllinder - Malossi Team Bigbore 86cc

Krumtap - Stage6 R/T (44mm slag - rod85) -12/13mm

Nåleleje - Stage6 ø13mm

Tænding - Malossi Eprom

Udstødning - Malossi MHR Team bigbore 86cc

Membran - Malossi VL14

Studs - stage6 bagudvendt.

Kaburator - Stage6 R/T 28 mm

Powerluft filter - Stage6 åben trakt

Gearing - Malossi HTQ 13/44

Gearingsdæksel - Stage6 R/T

Variomatik - Malossi MHR Overrange System

Remskive - Malossi MHR Overrange System

Rem - Malossi MHR Overrange System

Kobling - Stage6 Racing Torque Control MKII 107mm

koblingsklokke - Stage6 R/T CNC 107mm

Køler - Righetti Ridolfo
Hestekræfter
på speedline´s rullefelt blev den målt til 24,86 hk og 137 km/t og kunne nemt køre hurtigere.
Fælge
std aerox fælge, lakeret i blank sort
Dæk
for - Perilli evo21
bag - tjah, kender ikke navnet på det.
Styling
Tempraturmpler - Stage6 MKII
Kikstarterskjold - TNT ventileret - chrom
Vandpumpe - el pumpe
Gasgreb - tommaselli
Frando bremse slanger for og bag
Bremsekaliber for - Stage6 R/T
Bremsekaliber bag - Brembo - med stg6 klodser
Ekstra tilbehør
Bemærkninger
den har to dæk..
Kommentér på:
Yamaha aerox 86ccm efter ombygning til sprint
Annonce