{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Aprilia Rally 1999

1.651 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Aprilia Rally

Årgang:
1999
Motor:
Lang Minarelli-maskine.
Luftkølet. Med tromlebremse bag.

Opsætning:
45 standard cylinder
Std. topstykke
Std. stempel
Std. 12 mm Dell`orto karburator
Std. studs
Std. membran
Std. krumtap og lejer
Std. kobling
Std. koblingsklokke
Std. vario, 6,5 grams ruller
Skiven pillet i variomatikken
Udstødningen er en Sito Plus. Ikke gennemtæret - det er overfladerust.
Hestekræfter
Nok 4 frække.
Fælge
10 tommers Rally-fælge.
Sølvgrå, som de var originalt på Rally 45-scooterne.
De er ganske nydelige uden skrammer og defekter.

13," Area51 bagfælg - i sølvgrå.
Noget afskallet.
Dæk
10": Bagdækket er sådan set helt slidt op - fint mønster på fordæk.

13" bagdæk:
Maxxis med målene 130/60, Klart til udskifting.
Styling
Nej
Ekstra tilbehør
En Aprilia Area51 komplet motor.
Klar til at bolte på -)
Bemærkninger
Min Rally-racer da den var i standard gade-udgave og stod helt original (bortset fra potten).
Kørte sådan set fint, men jeg har på fornemmelsen krumtappen var skæv. I hvert fald sled den flere stemplet i stykker på 3 måneder.

Motor byttet ud til en lang vandkølet minarelli - med skivebremse bag.
Blev senere tunet lidt op med Malossi Sport lc, Athena Sporting udstødning og lidt mere guf.


Billederne er fra 20 oktober 2006
Kommentér på:
Aprilia Rally
Annonce