VGA Digita 2011
2.702 visninger
|
Oprettet:
VGA Digita
Årgang:
2011
Motor:
Kopi af Minarelli.
2-takt, blæserkølet, tromlebremse bag.
Opsætningen er ret standard:
Standard cylinder
Standard stempel
Standard topstykke
Standard vario
Standard kobling
Standard koblingsklokke
Standard krumtap
Standard karburator, på en standard studs og med en standard membran
Standard tænding
Standard udstødning
Tror eneste "pilleri" er den manglende skive i variomatikken.
2-takt, blæserkølet, tromlebremse bag.
Opsætningen er ret standard:
Standard cylinder
Standard stempel
Standard topstykke
Standard vario
Standard kobling
Standard koblingsklokke
Standard krumtap
Standard karburator, på en standard studs og med en standard membran
Standard tænding
Standard udstødning
Tror eneste "pilleri" er den manglende skive i variomatikken.
Hestekræfter
Den har nok i omegnen af 3 styks.
Fælge
Fine VGA-fælge.
10" og lakeret i sort. Dog noget snavsede.
10" og lakeret i sort. Dog noget snavsede.
Dæk
Super gode Duro i begge ender.
Størrelsen er 3,5".
Størrelsen er 3,5".
Styling
Nej.
Ekstra tilbehør
Registreringsattest (30-scooter til gul nummerplade).
Ejerbevis / instruktionsbog / garantibog.
Ejerbevis / instruktionsbog / garantibog.
Bemærkninger
Starter og kører - efter en gang rens af karburator og skift af defekt cdi.
Købte den af en dame i Nærum. Havde været stjålet og mishandlet - og fundet igen dagen efter tyveriet kun 100 meter fra hvor de boede.
THansen skulle have mange penge for at udbedre alle skaderne, så de købte en ny i stedet.
Har kigget lidt på den og fik noget liv i den. Men den blev ved med at småskyde i udstødningen og gå ud. Kunne starte igen med det samme.
Prøvede lidt forskelligt med anden tændrør, tændrørshætte, tændkabel, stelforbindelse og noget roden med tændingslåsen.
Prøvede en anden cdi - så kørte motoren som den skulle.
Nyt overgangsstykke mellem karburator og luftfilter - den oprindelige var meget revnet.
Styrskjold og forlygte fra en Giantco G-buddy.
Luftfilter og kickstarter monteret med alle skruer.
Låsesættet er noget ødelagt ; styrlås og tanklås virker fint - nøglen kan i sædelåsen kan kun sættes halvt ind.
Skjoldene sidder på, men er ret knækkede.
Lys virker.
Billederne taget d. 26. marts 2015.
Købte den af en dame i Nærum. Havde været stjålet og mishandlet - og fundet igen dagen efter tyveriet kun 100 meter fra hvor de boede.
THansen skulle have mange penge for at udbedre alle skaderne, så de købte en ny i stedet.
Har kigget lidt på den og fik noget liv i den. Men den blev ved med at småskyde i udstødningen og gå ud. Kunne starte igen med det samme.
Prøvede lidt forskelligt med anden tændrør, tændrørshætte, tændkabel, stelforbindelse og noget roden med tændingslåsen.
Prøvede en anden cdi - så kørte motoren som den skulle.
Nyt overgangsstykke mellem karburator og luftfilter - den oprindelige var meget revnet.
Styrskjold og forlygte fra en Giantco G-buddy.
Luftfilter og kickstarter monteret med alle skruer.
Låsesættet er noget ødelagt ; styrlås og tanklås virker fint - nøglen kan i sædelåsen kan kun sættes halvt ind.
Skjoldene sidder på, men er ret knækkede.
Lys virker.
Billederne taget d. 26. marts 2015.
VGA Digita
feb 2004
Følger: 243 Følgere: 275 Scootere: 212 Emner: 6 Svar: 1.562
maj 2008
Følger: 276 Følgere: 250 Scootere: 1 Emner: 237 Svar: 9.447
feb 2004
Følger: 243 Følgere: 275 Scootere: 212 Emner: 6 Svar: 1.562
maj 2008
Følger: 276 Følgere: 250 Scootere: 1 Emner: 237 Svar: 9.447
feb 2004
Følger: 243 Følgere: 275 Scootere: 212 Emner: 6 Svar: 1.562
Og stor tak til alle som stemte den ind
Tilmeldt:
jan 2012
Følger: 12 Følgere: 51 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.086
sep 2003
Følger: 129 Følgere: 143 Scootere: 4 Emner: 40 Svar: 2.684