TMS Retro 2009
3.173 visninger
|
Oprettet:
TMS Retro
Årgang:
2009
Motor:
Konstruktion: 1- cylinder, 4-takt
Cylinder volume: 49.5cc
Boring: ø 39mm
Slaglængde: 41.4mm
Kompressionsforhold: 10.5:1
Motoreffekt maks: 2.48Kw/8500r/min
Drejningsmoment (maks): 2.6 Nma/5700r/min
Tændningssystem: CDI
Tændrør: NGK C7HSA
Elektrodeafstand: 0.5-0.6 mm
Karburator: PD19J12
Luftfilter: Skumfilter
Tomgangsomdrejningstal: 1900+/-100
Startmåde: Elektrisk og kick start
Køling: Luftkøling
Kobling; Automatisk, drivrem
Gearkasse; Trinløs
Cylinder volume: 49.5cc
Boring: ø 39mm
Slaglængde: 41.4mm
Kompressionsforhold: 10.5:1
Motoreffekt maks: 2.48Kw/8500r/min
Drejningsmoment (maks): 2.6 Nma/5700r/min
Tændningssystem: CDI
Tændrør: NGK C7HSA
Elektrodeafstand: 0.5-0.6 mm
Karburator: PD19J12
Luftfilter: Skumfilter
Tomgangsomdrejningstal: 1900+/-100
Startmåde: Elektrisk og kick start
Køling: Luftkøling
Kobling; Automatisk, drivrem
Gearkasse; Trinløs
Hestekræfter
2,2 ifølge Regestringsattest.
Fælge
Hjul; Aluminium
Fælgstørrelse for; 10”
Fælgstørrelse bag; 10”
Fælgstørrelse for; 10”
Fælgstørrelse bag; 10”
Dæk
Slangeløst; 3.5-10
Dæktryk; For = 2.0/ Bag = 2.2 bar
Dæktryk; For = 2.0/ Bag = 2.2 bar
Styling
Er lovlig og temmelig standard så det må jo være;
Postkassen og Fartvinds stabiliserende pom Poms.
Postkassen og Fartvinds stabiliserende pom Poms.
Ekstra tilbehør
LÅS OG LYSERØD HAT.
Bemærkninger
Har haft en hel del forskellige til at rode med den her Knallert, som min Far "SÅ SJOVT" kalder en Barbie-Moped. Men den bliver ved med at være pisse svær at starte! Hvis der er nogen der har nogle forslag til hvad det kan være på denne model der driller, så giv gerne en tilbagemelding. Kører rigtig godt når der ellers kommer liv i den.
TMS Retro
Tilmeldt:
jan 2012
Følger: 12 Følgere: 52 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.095
nov 2016
Følger: 1
nov 2016
Følger: 1
mar 2011
Følger: 66 Følgere: 357 Scootere: 37 Emner: 67 Svar: 753
nov 2007
Følger: 60 Følgere: 36 Scootere: 12
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 3 Emner: 1 Svar: 2