{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha 4 Gear DX 1976

22.146 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Søren L
Mand | 35 år | Oprettet: 21. jul 2003


Yamaha 4 Gear DX

Årgang:
1976
Motor:
Nuværende Opsætning:

Cylinder fra tyskland der er opgivet til ca 14 hk. Temmelig højt portmap så den arbejder ved høje omdrejninger, men det går ikke ud over bundtrækket fordi det kompensere kubikne for. Meget speciel udstødnings port, men den virker! (Svarer ikke på info om den)
Hjemmelavet Topstykke med optimal kompression.
Specielt stempel med 1 ring. Ret tungt, så det giver også bundtræk :-)
Kompression 10,5:1
RMS Racerkrumtap for mere vaccum under stempelt. (Suger mere benzin ind)
21mm. Dell'orto
21mm. Hjemmelavet Indsugningsplade.
Menbran er blevet portet til 21mm.
Polini kevlar membranblade. (0.35mm. til topfart og nogle 0.30mm. til optræk)
Specielle koblingsplader for bedre greb.
Forrør der er 35mm INDENI..! (kører til med 32mm/29mm)
BOSS dæmper. (Kører til med proma)
NGK Racing cable.
Original platin og kordensator. (Så tændningen kan følge med)
13 T Foran.(Kører til med 15 T)
42 T Bagved.

Gamle Opsætning:

43mm. støbejerns cylinderkit.
BOSS dæmper.
16mm. Karburator.
16mm. Indsugningsplade.
12 tands tandhjul foran.
42 tands tandhjul bagved.
Hestekræfter
Er færdig med at køre den til, så går bare og ska ha indstillet det hele nu...
Fælge
For: 17" egerfælge.
Bag: 17" egerfælge.
Dæk
For: Hong Fortune 90-80-17.
Bag: Hong Fortune 110-90-17.
Styling
Alt nyt.
Lakering: 8 lags Permacron Brilliant.
Tommaselli styr.
Meget krom.
Poleret og lakeret motor.
Poleret og lakeret nav.
(Nav, bremseplade, gaffelben og caliber glasblæst og bearbejdet)
Diode Baglygte. (MJ Design)
Blå dioder rundt omkring. (Nye billeder kommer snart)
Dækkene.
Diverse små klistermærker.
Polerede rustfri umbraco overalt.
Og selvfølgelig at det er en 76èr med de fede gaffelben.
Ekstra tilbehør
40mm. cylinder.
10mm. karburator.
10mm. indsugningsplade.
6,5mm indsugningsplade.
32mm. Proma udstødning samt forrør og alle bespændninger.
5.3 udstødning.
Og alt det andet gamle lort jeg har liggene til den...

HAR FÅET EN FULDKÅBE....!
Bemærkninger
Jeg fik den som en nogenlunde 4 Gear i konfirmationsgave. Derefter er den blevet renoveret totalt, motoren mangler faktisk bare innerrotor så er den optimal. jah, så er der jo ikke andet at sige end hvis du har en 4 gear og vil køre træk... Så bare kom, hehe..... Ses derude!

Mange tak for hjælpen til:

Morten Jensen (MJ Design) For at have været der og hjulpet..!
Jacob Christensen fordi han altid kan skabe stemning i værkstedet og give en hånd med når det er nødvendigt.
Henning Jensen (Mortens Far) for mange små costum made ting og hjælpe med sandblæsning og lakering af diverse.
Min egen far for hjælp når det var nødvendigt, især med ledningsnet.

HAR FÅET EN FULDKÅBE....!

Nye billeder kommer snart med alle de nye ting..!
Kommentér på:
Yamaha 4 Gear DX
Annonce