Puch Maxi K-Byttet med 4g DX 1989

5.704 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 69 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Puch Maxi K-Byttet med 4g DX

Årgang:
1989
Motor:
¤ E50 Motorblok:
¤ Top-racing krumtap (13.000 rpm)
¤ 41mm K-star Cylinder (54cc)
¤ 41mm K-star Stempel
¤ 38mm Racing Topstykke (planet)
¤ 15mm Bing karburator (#70)
¤ 15mm Studs
¤ Racing koblingen røg sig en tur, så std. kobling :S
¤ Standart luftfilter
¤ Bosch tænding + svinghjul
¤ NGK B9HFS Racing tændrør
¤ NGK Tændrørskabel
¤ SKF/FAG lejer
¤ 13 tands fortandhjul
¤ 45 tands bagtandhjul
¤ Yamato Guld-kæde
¤ Cigarudstødning (28mm forrør)
¤ Speciel kickstarterarm (Deluxe)

- Andre konfigurationer
¤ Sandblæst motorblok
¤ Sandblæst studs
¤ Højglanspoleret krumtapshus
¤ Spartlet tærehuller
¤ Fjernet "metaldimsen" i krumtapshus
¤ Malet motor + studs, Aluminium varmebestandig ( 2 lag )
¤ Motorlak, varmebestandig ( 3 lag )
¤ Rustfri Stål-Umbrako overalt
Hestekræfter
¤ HK: 3,5-4,5
¤ Optræk: Std. Kobling på igen, lorte optræk!
¤Topfart: 50-60
Fælge
¤ For: 17" Stjernefælge, Grimeca
¤ Bag: 17" Stjernefælge, Grimeca
Dæk
¤ For: Horng Fortune 225x17
¤ Bag: Deestone World Travel D-777 250x17
Styling
¤ Brilliant Metallic Grøn stel (2 lag) + Klarlak (4 lag)
¤ Brilliant Metallic Grøn bagbremseplade
¤ Hvide grebklinger
¤ Hvide "HEBO" stickers, 2 stk.
¤ Hvidt fortandhjul
¤ Hvidt bagtandhjul
¤ Krom EBR forgaffel
¤ Krom Retro-Horn (Max fed lyd)
¤ Krom TT-styr
¤ Krom Cigarudstødning
¤ Krom skærme
¤ Krom sidestøttefod
¤ Krom "lille baglygte"
¤ Krom skruer i ophæng til forlygte
¤ Krom kabelbakke
¤ Krom saddelpind
¤ CBR racing håndtag (røde-hvide)
¤ TNT Røde/sorte grebbeskyttere
¤ Digital speedometer (Cykelcomputer :D)
¤ Speciallavet baglygteholder i Aluminium (2mm)
¤ Sort tankdæksel med lås
¤ Sort sæde, Puch
¤ Sorte "Racing" stickers, 2 stk.
¤ Aluminium Deluxe Kickstarterarm
¤ Yamato guldkæde
¤ Transperent Lilla benzinslange

- Andre konfigurationer
¤ Fik sandblæst og vandslebet stellet, inden maling
¤ Spartlet luftfilterhul på stel
¤ Spartlet hul efter gammel "baghjulslås" på bagsvinger
¤ Spartlet, efter at have boret "sømmene" ud,ved stelnummerpladen
¤ Spartlet skruegevind til luftfilter
¤ Spartlet "luftindtrækshullet"
¤ Spartlet tanken ud, eksklusiv bulen.
¤ Lappet bagsvingeren i venstre side
¤ Tværstang
¤ Fladjern i bagsvingeren
¤ Filet kanter ned, ved forgaffel, så den kan dreje længere rundt
¤ Fjernet den sorte plade med stelnummer på osv.
Ekstra tilbehør
¤ Pilot-hjelm, sort spejlrefleks
¤ Lås
¤ 38mm Cylinder
¤ 38mm Topstykke
¤ 12mm Bing karburator
¤ 12mm studs
- Og en MASSE andre standart dele !
Bemærkninger
Har fået den svejset ude på Vestas, af min onkel. Han var nødt til at "lappe" bagsvingeren i venstre side, pga. rust. Der var simpelthen hul pga. så meget rust. Derfor ser det så mærkeligt ud i den ene side. Fik også min blok sandblæst samme sted.

Skal ikke være alt for tunet, for skal bruge den ud på Gymnasiet hver dag =)

Byttet med 4g DX
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=66463
Kommentér på:
Puch Maxi K-Byttet med 4g DX
Annonce