{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha FS-1 "MHR DXeren" 2006

72.448 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Yamaha FS-1 "MHR DXeren"

Årgang:
2006
Motor:
VANDT STÆRKESTE 50ccm til Als træf 2006.

Lang vandret minarelli (Sr/Rally osv): (Fra den gule Aprilia Scarabeo.)

MHR 50ccm LC (Købt af Claus/Rainman, takker for handlen)
MHR RHQ krumtap (SIP)
MHR Krumtapslejer (Sip)
Malossi MACSI indsugningsforstærker (Sip)
Malossi E13 filter (Sip)
MHR VL14 membran (Sip)
TC 24mm Alu studs.
Mikuni TM24 fladspjældskarburator (MSP) (nu byttet ud med 21mm Dello Black Edition)
MHR OverRange kit (Sip)
MHR Delta Clutch (Sip)
Malossi Torsion controller (Sip)
MHR WingBell (Købt)
Yasuni Carrera16 (Købt) (Nyrenoveret i matsort med nye fjedre osv.)
MHR "DERC"/Eprom digital innerrotor (SIP)
MHR Bremsebakker (Sip)
Stage 6 orange Pitstand (købt)

Righetti Ridolfi termostat, metalrød (Speedline)
Vandpumpe rep. kit (Speedline)
TNT tændingsdæksel/vandpumpehus (Sip)
Transperant vandslange med stålspiral (KBH Marine center)
150ccm Piaggio Maxiscooter køler (Fra Hexagonen)
Hestekræfter
8,46hk
Nok til at blive DKs Stærkeste 50ccm ;)
Regner med det var tændingen der fucker da den ik ku tage over 1/3del gas før den skyder benzin den forkerte vej gennem kabuen.

Skal dyses rigtigt ind nu den har fået Eprom, så når dyserne er på plads, så sku der gerne komme flere krikker i blokken :)

Det viste sig dog at 24mm fladspjæld var lidt overkill og den blev erstattet med en 21mm Dellorto Black.
Fælge
16" aluminiums fælge fra Scarabeoen, hvor jeg har en en ide om det er "forstørrede" Rally fælge, da de minder meget om dem.
Glasblæste og pulverlakerede Orange, med pulverlakeret gul bremseskive (190mm)
Dæk
16" Racer dæk som egentlig ser nogenlunde ud :)
Kører på dem til jeg får fundet nogle nye et sted (så kan man jo altid lave lidt røg ;)
Styling
Diamond "maske" monteret på/foran kronrøret.
KN Customs vædskebeholder bag lygtemaske/under frempind/styr.
Hvidt original sæde med krom kant
Stage 6 PitStand.
Styr og frempind (med KN Customs afstandsbøsning) fra Custom-shop.dk/index.html
TNT LC pumpedæksel (uden indmad)
TNT Variodæksel (ny model med udskæringer)
Glasblæst og Pulverlakeret stel, fælge, blok, gaffelben og skivebremse

Farver:
Pitstands orange fælge og stel.
Høj/Ferrarirød tank/blok.
Hvidt sæde med krom kant.
Skjolde og front vides endnu ikke hvad farven bliver.
Gul/Orange kølervæske i de transperante slanger.

Farverne er valgt eftersom hele maskinen er lavet med Malossi dele og derfor er deres farver brugt.
Ekstra tilbehør
En ophugget Scarabeo (delene i overskud sælges).
Og diverse ting fra 4gearen som baggaffel + "ophæng" ;-)
Har også stadig væk Y-Stykket/gaffelbroen, hvis nogen sku mangle den til 4gear?
Ellers alle std. dele fra Scarabeoen/lang minarelli (remskiver, kobling, klokke, kabu mm.)

2 pokaler :)
Bemærkninger
Dette blir en Hybrid "knallert" som blir blandet sammen af en 4gears DXer fra 78, med motor, fælge og forgaffel fra en 98er Aprillia Scarabeo :)
Derfor jeg kalder den for 2006 da det var året den blev lavet.

Dette er faktisk en "JUBILÆUMSMODEL"
Det er nemlig nr. 50 jeg jeg har fået ind på SG :)

MANGLER.:
Få monteret trimkit i koblingen og rullet ind mm.

Vinder af:
STÆRKESTE 50ccm
MEST OMBYGGEDE 2. plads


Se mere på www.KNCustoms.dk
Kommentér på:
Yamaha FS-1 "MHR DXeren"
Annonce