{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Aprilia DITECH Byttet 2000

4.522 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Mads L
| 35 år | Oprettet: 29. nov 2005


Aprilia DITECH Byttet

Årgang:
2000
Motor:
*Motor: Morini LC med elektronisk indsprøjtning (DITECH)

*Krumtap: Kundo sport 12 mm

*Cdi/styre-box: Malossi`s ubegrænsede med øget benzin og olie indsprøjtningsmængde og ingen omdrejnings begrænser

*Cylinder: Malossi 47mm med ® LUND custom udstødnings portning

*Vario: Malossi Multivar

*Kobling: Kundo Racing Division race kobling

*Karburator: Ingen da den har direkte indsprøjtning via dyse i topstykket, men den har Std. 18mm. Gaspjæld

*Studs: Std. 20 mm

*Udstødning: NARDO REVERSE ® LUND Custom

*Filter: Malossi Red Sponge

*Rem: Malossi kewlar belt

*Ruller 6,5 gram

*Tændrør: Special rør fra Kawazaki NINJA 900Cc


Hestekræfter
*yees sir 120 på toppen, og den rykker vel omkring 9 hk ud.. den er utrolig hurtig iforhold til det jo kun er en sport cylle
Fælge
*Store røde 13" alu fælge (std)
Dæk
*For: Std. Racing 13" lavprofil foran
*Bag: 13" Hidenau skod vinterdæk
Styling
*Øjnskygge

*Dæk skrift

*Rød gitter ved køler

*Glimmer lakeret variodeksel, med DITECH skrevet i hvidt

*Carbon baglygte

*Harris håndtag

*Klar blink

* Den dejle skive bremse i bag :D
Ekstra tilbehør
Bemærkninger
Carbonite bremseklodser i for og bag, går på forhjul med 3 mand på, og blokerer hvis man ønsker det!

Går over 30 på en liter :P

Kommentér på:
Aprilia DITECH Byttet
Annonce