538 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Tyskerrace d. 12/10 Tyskerrace d. 12/10
Ja, nu hvor der er oplagt mulighed for at få lidt erfaring uden at skulle investerer i licens og andre ting som kræves under DMU, så regner jeg ihvertfald stærkt med at bruge min dag på Asserballe den 12 /10.
http://www.stalkerzone.dk/forum/viewtopic.php?t=8140
Hvem har ellers planer?
Ønsker jo gerne at der er flere end DMU'erne som deltager, så man evt. kan få noget ligeværdigt eller tilnærmelses vis lige modstand.
0 synes godt om
maj 2004
Følger: 145 Følgere: 148 Scootere: 3 Emner: 880 Svar: 3.615
jun 2008
Følger: 26 Følgere: 24 Scootere: 1 Emner: 17 Svar: 530
Jeg tager Neo'sen derover og konverter til banekonfiguration derovre. Mine bedste tider på Asserballe indtil nu er 54.16 sekunder, men regner dog stærkt med at det bliver forbedret, selvom ydelsen efterhånden kun er nede på 6.69 HK.
Siden jeg sidst var på Asserballe til ASD2, er der røget en 260 mm skive med 4 stemplet kaliber på, så der kan bremses ned senere,17.4 % primær gearing isat så der burde være lidt mere på toppen på langsiderne, samt en Polini Evo membran så der burde være lidt bedre gasrespons ud af svingene.
Mit mål er at komme ned under 50 sekunder på ihvertfald et par omgange, så du kan sagtens følge med mig ihvertfald
maj 2004
Følger: 145 Følgere: 148 Scootere: 3 Emner: 880 Svar: 3.615
jun 2008
Følger: 26 Følgere: 24 Scootere: 1 Emner: 17 Svar: 530
Olieaftapnings og påfyldningsskruer sikret med tråd igennem.
Maskinens originalsilhoutte skal være bibevaret (så ikke sænke den gaffel for meget).
Max 70 ccm volume for scooter, 80 ccm for gear maskiner, 110 ccm for 4taktere.
Motor skal være af samme type som der findes på den serieproducerede maskine.
Fælge skal være i originalstørrelse som der findes på den serieproducerede maskine.
Skjolde som på originalmodellen skal være monteret (bartstyr er ikke tilladt).
Og så skal sådan noget som bremser jo selvfølgelig fungere.
Tyskerrace d. 12/10
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside