429 visninger
|
Oprettet:
team 7361 ( kawasaki / jog<3) ø
Tilmeldt:
30. mar 2008 Følger: 41 Følgere: 42 Scootere: 11 Emner: 31 Svar: 47
Tilmeldt:
30. mar 2008 Følger: 41 Følgere: 42 Scootere: 11 Emner: 31 Svar: 47
dmu 11 hk {{forumTopicSubject}}
hvad er kravene for 11 hk klassen og hvordan ved jeg hvad for noget tun jeg må køre med så den ikke kommer over 11 hk ?
aug 2006
Følger: 74 Følgere: 68 Scootere: 9 Emner: 36 Svar: 783
apr 2006
Følger: 141 Følgere: 140 Scootere: 19 Emner: 95 Svar: 398
alle bolte skal sikres med en ordning så de ikke kan løsnes fx ved bremse masteren de to bolte som holder den på plads der bliver der boret et hul gennem begge bolte og sætter en jern tråd gennem dem så de ikke kan løsne sig
diverse overløb skal gå til en x-tern beholder fx fra din kaburator ned i ja fx en REDBULL dåse så det ikke kan løbe ud på banen... dette gælder alt os gearolie overløb,overløb fra vandbeholder osv...
Bremser mener jeg at jeg har hørt de ikke må være std (kun hørt er ik sikker)
ang tun jamen mange siger en prima starts opsætning lyder, Stage6 Pro sport, Tp nardo, 17,1/2 - 21 mm kabu, OR kit (dette behøves ikke) ellers , Multivario, god kobling, altså en god sports opsætning.
ang affjedring jamen nogle kan lide den std hvis de har kørt med det i 100 år andre er mere til selvjustereing som fx malossi RS bagdæmpere og en evt Doopler hsm forgaffel.
håber dette kan hjælpe..
Mvh RRT Golle
dmu 11 hk
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside