Lille historie om da jeg blev stoppet {{forumTopicSubject}}
Jeg kom kørende før et skarpt sving uden bremser uden lys på min 4-gear (Kørte ca 70) jeg havde set et par lygter bag mig tænkte ikke så meget over det og kørte bare, men da jeg kom til svinget havde jeg gasset ned til 15-20 km/t og da jeg kom ud på en lang landevej på ca. 10 km så jeg igen lygter bag mig og gassede lige så stille ned og helt ned da jeg så de blå blink, og ja så var der en panser der stoppede mig..! Surt. Nå men han kom ud og spurgte om forsikring og kørebevis som jeg ikke havde på det tidspunkt, eller jo min forsikring lå bare der hjemme... Hmm ja og så sagde han den kører vist også lidt over 30 og det måtte jeg så bare sige: "nej det gør den ikke" til. Så sagde han lygterne virkede vist heller ikke så godt, og så sagde jeg det burde de da, og så bedte han mig om at tænde knallerten så han kunne se, og det gjorde jeg så eller det vil så sige jeg prøvede men lortet gad ikke starte og så fik jeg ikke bøde for det, han spurgte så om motoren var gjordt større og så sagde jeg bare, det ved jeg ikke for det er ikke mig der laver den eller noget som helst det er en mine venner, og så fik jeg kun bøde for at køre for stærkt, jah så kom jeg hjem og viste min mor bøden og sådan og jeg var sgu bange for at hun ville blive sur, men hun sagde bare "Nå" og satte sig op til computeren igen.
Nu kommer det sjoveste så, Nu her hvor jeg ligger dette indlæg ind er vi i december, jeg har stadig ikke fået bøden sendt jeg blev stoppet i starten af april...
dec 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
dec 2004
dec 2004
dec 2004
nov 2003
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 4 Emner: 21 Svar: 206
Hmm.. men det må I om!!
heh..
nov 2003
Halvanden time sener da han kom hjem (uden hunde eller noget) kom en a vennerne om t ham på cykel self. så tjekkede han lige om der manglede en hvid jog me pænt meget tun!! DET gjorde der !! Så kom ikk og sig de IKKE kan gøre noget, for dette er REN fakta boyz
Ses tøses.. Go jul ;D
dec 2004
Og god jul til dig...
dec 2004
dec 2004
nov 2003
ja det var hård ved træskoene
men han var alligevel MEGA heldig han ikk slap mere !!
Lille historie om da jeg blev stoppet