{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

Lille historie om da jeg blev stoppet {{forumTopicSubject}}

Jeg kom kørende før et skarpt sving uden bremser uden lys på min 4-gear (Kørte ca 70) jeg havde set et par lygter bag mig tænkte ikke så meget over det og kørte bare, men da jeg kom til svinget havde jeg gasset ned til 15-20 km/t og da jeg kom ud på en lang landevej på ca. 10 km så jeg igen lygter bag mig og gassede lige så stille ned og helt ned da jeg så de blå blink, og ja så var der en panser der stoppede mig..! Surt. Nå men han kom ud og spurgte om forsikring og kørebevis som jeg ikke havde på det tidspunkt, eller jo min forsikring lå bare der hjemme... Hmm ja og så sagde han den kører vist også lidt over 30 og det måtte jeg så bare sige: "nej det gør den ikke" til. Så sagde han lygterne virkede vist heller ikke så godt, og så sagde jeg det burde de da, og så bedte han mig om at tænde knallerten så han kunne se, og det gjorde jeg så eller det vil så sige jeg prøvede men lortet gad ikke starte og så fik jeg ikke bøde for det, han spurgte så om motoren var gjordt større og så sagde jeg bare, det ved jeg ikke for det er ikke mig der laver den eller noget som helst det er en mine venner, og så fik jeg kun bøde for at køre for stærkt, jah så kom jeg hjem og viste min mor bøden og sådan og jeg var sgu bange for at hun ville blive sur, men hun sagde bare "Nå" og satte sig op til computeren igen.

Nu kommer det sjoveste så, Nu her hvor jeg ligger dette indlæg ind er vi i december, jeg har stadig ikke fået bøden sendt jeg blev stoppet i starten af april... smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille historie om da jeg blev stoppet
  • #1   17. dec 2004 hehe... her den anden dag var mig og en af mine venner nede for at tanke og så på vejen hjem med fuld gas ca. de 70 km/t (hans kan køre ca. 100 men ventede self. på mig såå, nå men så kommer der en pliti bil kørende mod os og så gasser han fuldstændig op og en af en side vej som ikke er blind og videre ind af en vej som er blind for at gemme os, og så da vi kørte ned af vejen gemte vi knallerten og scotteren bag en campingvogn, jeg ved godt han kørte stærkere end mig men jeg kun lige ane ham hele vejen så jeg fulgte efter politiet havde ikke vendt om men heller det end at tage chancer, så men så går vi op ad vejen og så kommer politiet fra den anden side af (ikke den blinde vej den anden før den) og så begynder min ven at løbe men jeg råber lad hver med at løbe og så går vi bare videre, så stopper politiet ved siden af os og spørger om det er normalt at løbe her når man ser politiet, hvor på jeg svarer nææ det er det vel ikke så spørger han om der er noget vi vil fortæle og så jeg nej det er der ikke så sagde han ja men så må i have en god dag... så vendte han bilen på den vej hvor vi havde gemt vores svin (man kunne sagtens se dem så langt de kørte ned af vejn, men de kunne ikke gøre noget når de var låst, og ikke havde nogen personer på sig) så de kørte bare videre, jeg boede 200 længere ned af den vej som ikke var blind så vi hoppede igennem et par haver og hentede vores svin et kvarters tid efter trak dem hjem til mig og slap godt fra det... smiley

• #2   17. dec 2004 Lasse R ->->-> Bøden var på 2200 men fik den endsat PGA. jeg ikke var 16 så den blev kun 1100... Men meget godt at jeg ikke har fået den endnu...

• #3   17. dec 2004 Ja selvfølgelig det er sgu da vildt blær at slippe fir 3200 kroner... og en anden udstødning end den du egentlig brugte... Hmm og glædelig jul til dig forresten smiley

• #4   17. dec 2004 lol-dk@ofir.dk

• #5   17. dec 2004 KÆFT en masse røverhistorier i har på lommen her smiley
    Hmm.. men det må I om!!

heh..

• #6   17. dec 2004 Daniel R:-----> Jo de KAN godt gøre noget selvom i ikke er på...!! De havde vel bare gnasket for pænt mange dounuts (eller noget) for har en ven som stak af fra dem til fods med hunde og det hele!! Han havde smidt den hos en nabo, da de havde taget ham næsten hjemme..! smiley
    Halvanden time sener da han kom hjem (uden hunde eller noget) kom en a vennerne om t ham på cykel self. så tjekkede han lige om der manglede en hvid jog me pænt meget tun!! DET gjorde der !! Så kom ikk og sig de IKKE kan gøre noget, for dette er REN fakta boyz smiley

Ses tøses.. Go jul ;D

• #7   17. dec 2004 Luffe ->->-> så må vi jo have været heldig...

Og god jul til dig... smiley

• #8   17. dec 2004 forresten luffe er jeg lige glad med om du ikke tror på mig... jeg ved det selv og det er fint nok med mig... Men ike noget jeg gider at skændes om vi har hver vores mening...

• #9   17. dec 2004 Ja rimlig surt det med joggen....! smiley

• #10   17. dec 2004 hey dc aka. VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVAGN !!! smiley

ja det var hård ved træskoene smiley

men han var alligevel MEGA heldig han ikk slap mere !!

Kommentér på:
Lille historie om da jeg blev stoppet

Annonce