{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

blev stoppet {{forumTopicSubject}}

hej sg nu tror jeg sku politit er bleven flinke ja det lyder sygt..
her i morges kl 8.45 ca kom jeg kørerne på mig gode gamle pgo rodoshow top tunet den kan kører godt de 120 efter gps. Men i morges blev jeg stoppet for min forpærer virket ikke men stoppet også med det samme, men kørte kun 30 som man må efter loven som syndes det er helt huld i hovedet de kunne godt sætte det på til 60km/t men lige meget nu, men blev stoppet de sagde hva din pærer virker ikke nå sagde jeg det må da lige ha sket som i ser er den en gammel sven jeg kører på ja sagde de. Hvad er den ulovlig ja sagde hva snorer den spurte de om tja ca 100 sagde jeg Men jeg kører kun 30 i byen og alle steder lukker kun på for den når jeg kommer på storer veje hvor jeg kan se der er fridt udsyn trode sku jeg fik bøder men jeg sagde også i go tode ikke det smarte noget i tager heller en mc eller en tunet bil for de kan kører langt over det de må bare fordi de er tunet vel og de kører efter loven nææ det gjorde de ikke. Og jeg har knæk på 19 karbo tun filter ja alt geering var kobling men kørte kun de 30 jeg fik en bøde for min pærer og de sagde forsat go dag jeg gagde ilige måde. Så mit råd prøv og sig det med mc og bil det kan værer du er heldig nå smutter igen sg hey

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blev stoppet
Kommentér på:
blev stoppet

Annonce