{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Blev stoppet :( {{forumTopicSubject}}

Hvad kan man gøre? Vil ikke køre langsomt og næste gang bliver mit køretøj, Riejuen, konfiskeret smiley
Den blev målt til 131 på felt.

Vil ikke have begrænsninger i, men den kan vel geares pænt langt ned og stadig køre uden begrænsninger for at bibeholde lyden og trækkræften :)?

Ellers andre ideer?

VH

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blev stoppet :(
  • #1   19. jan 2009 smæk en 600cc motor fra en mc på og lær og kør den så fanger de dig ikke smiley ellers er der ikke andet og gøre end og bygge den lovlig

• #2   19. jan 2009 Geare den ned til 60-70 km/t på toppen uden begrænsninger og så med politiværn?
    Er det en mulighed eller er chancen for at politiværnet fejler for stor til at det er risikoen værd?

VH

• #3   19. jan 2009 hvis det var mig havvde jeg gjort som du siger. geare den ned og sætte politiværn på. En anden mulighed er at sælge den og købe en jog r eller bare en anden scooter så du ikke mister alt for mange penge hvis de skulle tage den.

• #4   19. jan 2009 Vil ikke sælge Riejuen smiley Har kun haft den i et år smiley

Ellers må den jo bare geares til 40 km/t smiley
    vil bare IKKE have begrænsninger i smiley

• #5   19. jan 2009 Har ladet mig høre at en rieju lige fra forhandleren går tæt på 60 med alle org. begrænsninger påført. Er det rigtigt?

VH

• #6   19. jan 2009 okay det er os en lækker maskine. Jeg ved ik hvor stærkt sådan en køre som std men har svært ved at tro den køre meget mere end 45. MIn har aldrig kørt under 100km/t;) Hvor stor en bøde fik du egentligt?

• #7   19. jan 2009 Fik kun 500 kr. smiley Kunne sagtens leve med et par bøder engang imellem, men at de vil tage ens køretøj 2. gang man bliver taget er lige voldsomt smiley

• #8   19. jan 2009 okay. fik du den så tilbage fuldstændig skilt ad?

• #9   19. jan 2009 De tog den ikke engang med smiley
    De var flinke nok af politifolk at være...
    Trodsalt udfører de jo bare deres job og har en overordnet der sætter dem til det beskidte arbejde smiley

VH

• #10   19. jan 2009 det var da ufatteligt. den blev målt til 131km/t og så tager de den ikke engang med??? Da jeg havde hebo maston på min gik min 145km/t og jeg var sikker på at hvis jeg blev stoppet ville jeg få en kæmpe bøde.

• #11   19. jan 2009 Tjae, de var meget flinke ;)!

• #12   19. jan 2009 ja det må man sige. Er heldigvis snart færdig med at køre scooter så det betyder ik det helt vilde hvis jeg skulle blive stoppet på matrixen;) Men held og lykke med ik at blive stoppet fremoveer;)

• #13   19. jan 2009 husk lige der er kommet nye traffiklove ikke ? smiley hvis den bliver målt til over 36 på rullefelt koster det 1000kr. hvis den bliver målt til over 43 bliver det skrevet i dit navn, og du får bøde.. hvis du bliver taget på en knallert to gange konviskere de den .. synes bare lige i skulle vide det !

• #14   19. jan 2009 2970-chrille det ved vi. men man får først en bøde hvis den kan køre over 47 ellers er den lovlig.

• #15   20. jan 2009 nej det passer ikke .. som jeg skrev tidligere .. får man bøde hvis den kører over 36 .. og bliver skrevet ind i ens navn hvis man kører over 43 ..
    - jeg taler af erfaring ! har været i retten med det, impørterne sælger dem faktisk "ulovligt" , det er dem man skal have fat i .. politiet, har ikke tid til at skille knallerter ad for at se om de er lovlige eller ulovlige, derfor har de fået rullefelterne ..

• #16   20. jan 2009 well smiley politifelltene måler kun til 99,9 smiley
    og politiværn virkede for mig + jeg sagde den kun havde 2 gear smiley

• #17   20. jan 2009 troede de på det ?

• #18   20. jan 2009 Politifeltene måler kun præcist til 99 km/t
    Kan jo tage en kopi af bøden, når den engang dumper ind smiley
    Nicolai virker dit politiværn hver gang eller er der gange, hvor det fejler?
    De politibetjente der stoppede mig, spurgte bare om der var 4 eller 6 gear.

VH

• #19   20. jan 2009 Jeg blev stoppet mens jeg holdt stille, og jeg holdt fast i at den var std. smiley og de havde intet felt med, så de valgte at ringe til falck og få den ind på stationen smiley men ca. 2 uger efter ringede jeg og hørte hvad de lavede, fik jeg så ikke noget ud af smiley ringede så igen næste dag, hvor jeg så fik fat i en der gerne ville hjælpe mig smiley hun gav mig så navn og nummer på ham der havde med sagen at gøre smiley han smuttede tilfældigvis så på ferie... men så fik jeg navn og nummer på næstvedpolitis knallertmekaniker eller hvad man kan kalde ham smiley ham lavede jeg så en aftale med, og så kom jeg ud og prøvede at starte den smiley men der var åbenbart kommet skidt i karburatoren så den startede ikke helt som ventet.. satte omdrejningsbegrænser til med det samme da jeg kom smiley knælede bare ved siden af den og bandt de 2 ledninger sammen :b men fordi der var skidt i karburatoren ville den ikke starte med omdrejningsbegrænseren til :s så jeg valgte bare at sige: jeg havde satset på min omdrejningsbegrænser, men den virker ikke så nu prøver jeg at starte den uden . Han troede så heldigvis at det var en std. begrænsning og spurgte hvor mange rpms den ca. tog med begrænseren til smiley der sagde jeg så ca. 7000 smiley og det var så det han rullede den til i andet gear, hvilket ga 36,2 km/t smiley og i første fik den fuld gas og blev målt til 27,8 km/t :b og det var det, så fik jeg lov til at trække hjem pga. ingen forsikring. :s

men den plejede at virke helt perfekt min begrænser smiley bare ikke når der var brug for den :b

Rasmus J hvad mener du med at de kun måler præsist op til 99 km/t der er jo kun 3 felter på måleren smiley og det sidste er et kommatal smiley så ikke for at være provokerende eller noget, men umildbart er du fuld af pis, ellers er du bare blevet målt til 13,1 km/t smiley

• #20   20. jan 2009 Tager et billede af bøden ;)!
    Vent og se. Da den gik ca. 87 i 4. gear havde de sådan en latterlig ekstra de satte på :S
    Men har det ikke kun været pga. problemer den ikke gad starte med begrænseren til?

VH

• #21   20. jan 2009 jo, det har det smiley normalt startede den fint med begrænseren til smiley eller rettere har kun prøvet en gang for lige at se om den virkede :b

• #22   20. jan 2009 Uhh.. Men uanset hvad smiley hvis jeg får den gearet til 50-60 km/t og med politiværn, er jeg godt stillet og så burde den vel næsten rende de 40 km/t i 4. gear, specielt hvis han ikke maxer den helt ud smiley
    Vil bare ikke køre med naturlige begrænsninger i motoren, det sucks smiley

VH

Kommentér på:
Blev stoppet :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce