{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Aprilia Rally problem {{forumTopicSubject}}

Hey SG er ny her siden jeg er ny på knallert også såå håber da i kan hjælpe mig med det jeg skal til at sige og på forhånd tak smiley

ja til problemet købte her for en 1½ måneds tid siden en rally med tun ja sååå det var noget polini på 47.6 mm tingel tangel smiley hehe men da jeg kom hjem med den døde den ud og siden da har den ikke rigtigt ville starte og så ryger der benzin ud af luftfilteret fik den dog igang i søndags altså sidste søndag men så døde den igen men da vi fik den igang var det også som om den ikke rigtigt tog fat når man gav gas og døde den lidt men hvis man så slap lidt på gassen tog den fat igen og jaaa kan ikke rigtigt forklare det bedre "undskyld" men som sagt er ny på knallert sååå er ja rimligt dum på det punkt.

igen Mange tak for alle de der svare og forsøger at hjælpe en komplet knallert idiot


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aprilia Rally problem
  • #1   24. jul 2011 svømmer i kabu der ikke går ned så den bliver overfyldt med benzin og drukner evt choker der har sat sig

  • #2   24. jul 2011 Dennis K er det virkeligt bare det eller bare og bare skrev jo jeg er lidt af en knallert idiot smiley hehe men nogle råd til hvordan man kan lave den ? eventuelt hvor man for fat i en ny svømmer eller helt ny kaburator hvis det skulle være nødvendigt ? skulle være et 47.6 mm tun eller hvad det er der er i den hehe så ved der ikke skal standart kaburator på men hvor stor skal der på ? og MANGE tak for dit svar

  • #3   24. jul 2011 som minum en 19 mm til 47,6 alt efter hvilen der er på.. men lur mig om der ikke er en guide om en kabu, evt pil den af eller få en til og hjælpe med det vis du er ny i faget kan vare en lille fejl.. kan også vare for stor dyse... har den haft kørt med den opsætning af tidliger ejer ?? hvor det har virket ? p.s hvor du fra

  • #4   24. jul 2011 jaaaaaaaa ingen ide med guide hehe er der vel nok men har aldrig været god til at følge dem hehe ja jeg er ny og det er en 120 dyse der er i og ja den har kørt med den opsætning er den tidlige ejer ved bare ikke hvor meget eller sådan kan jo aldrig være sikker på om han har været 100% ærlig men jeg er fra herlev smiley

  • #5   24. jul 2011 langt til herlev hmm du må nok have en hjælper til problemet men det ligger sikkert i selve karbu lyder til den bliver druknet i for meget benzin.. så du må kende en der har en smule styr på det ?? ellers er det igang med og selv lære.. men karbu er mit bud....

  • #6   24. jul 2011 p.s alt efter opsætning lyder en dyse 120 oki. men kan vare stoppet til med snavs

  • #7   24. jul 2011 ja kender en der kender lidt men han kan slet heller ikke finde ud af hvor den er helt gal men han gættede på det måske var kabu som du sagde og ja jeg prøver at lære men ja ved godt jeg skal finde en der kan se på den men har spurgt næsten alle jeg kender haha kunne ikke rigtigt finde noget hjælp :S hvilket er lidt røv hehe men sådan noget kan ske det værste er vel jeg bare skal til T-hansens værksted og så må de kigge på den hvis de da gør sådan noget på tunet knallerter

  • #8   24. jul 2011 ville ikke vælge thansen da... så spørg du i forum om der ikke er en der evt bor tæt på dig som evt kunne have lyst til og tjæne lidt... ville gerne hjælpe men bor lidt over 100 km væk kender selv en del til rally har selv en ac og lige solgt min lc... men igen vis ikke man kender så meget til det.. spørg i forum i morgen kunne vare der var en der have mod og lysten til og var hjælpsom... håber du får løst dit problem....

  • #9   24. jul 2011 mange tak for hjælpen men uhm hvad er forskellen på AC og LC hvis jeg må spørge og ja håber jeg men skal have ordnet det med min ven også siden den står skilt ad i hans fars garage smiley

  • #10   24. jul 2011 lc vandkølet ac luft

  • #11   24. jul 2011 ok så ved jeg det mange tak for den Info smiley

  • #12   24. jul 2011 urw..

Kommentér på:
Aprilia Rally problem

Annonce