{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Hele historien {{forumTopicSubject}}

Okay sg i får heeeleee historien... Om morgenen da jeg skulle til at i skole, gik jeg ud til min adly silverfox, som jeg plejede... der havde den lidt problemer med at starte, men jeg fik da hisset liv i den, og jeg kørte op på skolen.. så da jeg skulle til at hjem, gik jeg ud til den og skulle starte den, men igen havde den lidt problemer med at starte, men fik den i gang..... Min kammerat spurgte så om han måtte prøve, og self måtte han det, så han gav ellers fuld æde, så da han kom tilbage gik den ud, og jeg kunne ikke starte den igen.. så gik jeg over til stationen med den, og prøvede ihærdigt at starte den, men uden held.. så jeg blev sur, og væltede den, også pissede det ud med benzin, så jeg rejste den op.... så kommer min "kammerat" så og stikker ild til det benzin, hvor efter ja, der går ild i hele scooteren... vi fik den slukket med cola...
- så kom jeg hjem, og valgte at begynde reperationen, skiftede alle slanger, skiftede ledningsnettet da det ikke hjalp valgte jeg at skifte cylinderkittet, og skifte karburator, men det hjælper stadig ikke.... så nu står jeg her og kan ikke få gang i det lort.

- har i nogen ide om hvad jeg skal prøve??

_ har skiftet:
- ledningsnet
- cdi
- tændspole
- cylinderkit
- karburator.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hele historien
Kommentér på:
Hele historien

Annonce