Er der mere galt? underlig knagen :-( {{forumTopicSubject}}
Jeg "smadrede" min std. cylle i wekenden. dvs. jeg trode min rem var knækket og sad i klemme... men kom frem til min cylle var varmesat. og der jeg tog cyllen af var stemplets øverste ring knækket lidt af plus at stempel toppens kant et sted var smuttet en grater af
og der var stadig komprition på min.. "sådan jeg trode" der ikke var sket ngoet.. men var der jo så.
har fået malossi sport på nu og det køre.. men der er en underlig knagen fra motoren ved tomgang som jeg ikke synes om.. men kan ikke finde ud af om det er min std. kabu eller et krumtapsleje. for min rem som ike var knækket havde smit noget gummi på gliderøret ved vario.... så måske skal motoren lige tjeckes igennem i ferien! (mangler lidt svar på hvad det kan være)
HJÆÆLP !! :o)
maj 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 126 Svar: 1.988
maj 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 126 Svar: 1.988
feb 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 1 Emner: 34 Svar: 146
Har nemlig også tænkt meget over det der med at det er en 47mm 70ccm cylle jeg har på nu som går noget "dypere" i lyden og har støre vribrationer på stellet/skjoldene.
da jeg skiftede cyllen efter den gamle 40mm 50ccm stempel var smadret. så krumtappen og krumtapshuset godt ud.. og efter som der overhovedet ikke er sket det mindste med std. cyllinderen. så burgte skidtet da været smuttet ud i udstødnigskanelen ?
jan 2005
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 1 Emner: 100 Svar: 1.005
CPI PopCorn som jeg havde før.. (Den Reslede) så fjernede vi det og så stoppede den med det
feb 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 1 Emner: 34 Svar: 146
Er der mere galt? underlig knagen :-(