{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

Påmindelse til Sg folket. {{forumTopicSubject}}

Hey

Nu har jeg siddet i dag, faktisk i morges og set en video.
Og er dybt chokeret over hvordan folk tillader sig bag sin computer at svine andre til. Syntes det er en virkelig dårlig væremåde og dårlig måde at udstille sig selv på, på et offentligt site. Og tilmed trusler. Fyhaa det ulækkert.
Jeg syntes som 15-16 årig og op efter at vi burde være gamle nok til at holde vores mening for os selv, hvis vi dermed ved den er angribende. Syntes sku ærlig talt ikk det iorden at så mange ikk har nogen selvrespekt.
Vi sidder her inde næsten hver dag os fleste, og vil mene det skal være et hygge site, eller et sted man kan spørge til råds eller andet. Jeg syntes hvis man har brug for at nedgøre andre på den grove måde som der blev gjort burde finde sted et andet sted, ARTO foreksempel eller gøre det offentlig hvis man er så lavt et menneske.
Men at man ska sidde bag sin com og gemme sig og sige alt muligt lort. ARg den holder ikke. Vi voksne mennesker smiley
Og vores computer er ikk en potensforlænger. Så syntes folk skal tænke lidt over hvordan de snakker og omgåes andre her på siden og så måske nogen gange undlade nogen kommentare. OG grine af det inde i sig selv hvis man har det godt med det.

Bare lige sådan en lille en til efter tanke gutter.
Ved ikk om i har oplevet det eller syntes det samme. Men vi burde være enige alle sammen i at dette er en forkert måde at opføre sig på.

Mvh
Søgaard

(stavefejl gratis.)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Påmindelse til Sg folket.
Kommentér på:
Påmindelse til Sg folket.

Annonce