Scooter syn? {{forumTopicSubject}}
Hej drenge og piger. Jeg har igennem en lang periode været i kontakt med skat omkring at få registrerings papirer på en scooter (gilera stalker), og nu hvor jeg enlig har fået svar fra dem, ja så står der sgu at den skal til syn fordi den ikke er i deres system... Jeg forstår bare ikke at den ikke kan være registret i deres system når den er købt ved en forhandler i børkop tilbage i 2007? Den er ikke meldt stjålet nogle steder og tidligere ejer har givet en underskrift også, det skal siges at tidligere ejer ikke har papirer på den, da den havde stået stille længe og han afmeldte den ved forsikringen og derfor har han åbenbart smidt papirene ud...... Nå men når det er sagt så skal den til syn og hvordan foregår det lige og skal den gøres lovlig inden? Hilsen robert
jun 2008
Følger: 33 Følgere: 74 Scootere: 9 Emner: 170 Svar: 10.009
jun 2008
Følger: 33 Følgere: 74 Scootere: 9 Emner: 170 Svar: 10.009
aug 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 3 Emner: 10 Svar: 32
Familien N. Okay tak for det, syntes bare det virker underligt at den skal til syn når den har været i DK altid.
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 3 Emner: 31 Svar: 76
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Prøv selv at slå det op på www.nummerplade.net
Hvis den IKKE er der, så er den IKKE dansk, uanset hvad sælger fortæller dig.
ALLE danske køretøjer som har haft en dansk nummerplade står der.
Måske med undtagelse af veteran køretøjer, men der ryger den her jo ikke ind under.
aug 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 3 Emner: 10 Svar: 32
Har tjekket derinde og den er registreret bare med en anden nr.plade en den der sad på...
Scooter syn?