{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.718 visninger | Oprettet:

Efter ny lov om gear maskiner!! {{forumTopicSubject}}

Har i hørt vis man har en 4 gears maskine..
Og laver den om til 6 gears. Bliver det taget som tuning af din maskine..! Og derfor mister du maskinen anden gang.!!! Og vis du ikke har bil kørekort i nu.. Bliver det også udsat i 2-3 år alt efter hvor meget du har lavet om på din maskine..?

Og sku der nu være en som ikke ønsker af sætte sit kørekort på højkant så ønsker jeg a bytte min senda 30 motor med en 4 gear.

Til en am6 motor med 6gear da jeg ville køre DHS/BANERACE PÅ MIN SENDA..

Skriv vis du har lyst til a bytte til en lovlige motor med 4gear til en motor med 6gear...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efter ny lov om gear maskiner!!
  • #1   23. jan 2013 hvorfor 6 gear med 30km/t

• #2   23. jan 2013 Sådan har det altid været???

• #3   23. jan 2013 Hvad havde du regnet med?? Den er jo begrænset i gearene, og den kommer til at køre stærkere med flere gear? Det er da logisk nok, det er jo ligesom når man piller skiven, det er jo også "tuning"

• #4   23. jan 2013 Det er konstruktiv ændring = ulovligt. Da det ikke er standard på 30 knallert

• #5   23. jan 2013 ***-TEAM SM LC-***

der tager du fejl. om du har kort eller ej det er din alder der afgøre det om jeg har køre kort eller ej kan de ikke ramme mig på en knallert da jeg er under de gammle. når jeg så får mit kort går jeg inder under de nye til bil og mc og lastbil. men da jeg er 31 kan jeg skide dem et stykke smiley

• #6   23. jan 2013 Du får lige en udstemme for at annoncere i forum.

• #7   23. jan 2013 Utroligt den er så svært at fatte den lov..
    Det eneste nye der er i den er:
    De tager dit knallertkørerkort og de udsætter dit bil kørekort til du bliver 18 1/2 år anden gang du bliver stoppet ulovlig.
    Eller hvis du bliver målt med laser med mere end 100km/t og samtidigt kører 100% mere end det skiltede altså 100km/t i byen så tager de knallertkørerkortet og udsætter dit bilkørerkort til 18 1/2 første gang!
    Det er ligemeget om den kan gå 100km/t på deres rullefelt, det skal måles med laser og i en 50km/t zone..

Efter første gang sker der ikke andet end du får en bøde ligesom det er nu(du får en betinget frakendelse hvilket betyder at det bliver frakendt hvis du gør det igen).
    Den eneste måde du kan få udsat dit bilkørerkort i 2-3 år er hvis du bliver stoppet 6-7 gang ulovligt(udsat et halvt år hver gang)

Kommentér på:
Efter ny lov om gear maskiner!!

Annonce