1.251 visninger
|
Oprettet:
Gear knallert?? {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg er prøver at sælge min nuværende Speedfight 3, fordi jeg gerne vil have en gearmaskine, men jeg ANER Ikke hvordan man køre på sådan en! Så hvis der er nogen af jer der kender en en video eller selv har lavet en, som viser hvordan de forskellige ting fungere og hvordan man skifter gear, og hvornår man skifter gear, vil jeg sætte stor pris på hvis i linkede videoerne i kommentaren!
aug 2010
Følger: 29 Følgere: 28 Scootere: 9 Emner: 137 Svar: 1.308
jan 2012
Følger: 73 Følgere: 72 Scootere: 13 Emner: 277 Svar: 1.337
En video vil være svær at forstå hvis det bare er en, som en bare har lavet hurtigt. Du starter den i frigear Normalt vil der være en blå eller grøn lampe hvor der står N på og den skal lyse så ved du, du er i fri gear. Så trykker du pedalen ned og høre eller mærker første "HAK" det er dit første gear og det gør du hele vejen til top gearet. Når du skifter gear skal du holde din kobling inde som sidder i venstre side på styret og trækker den ud stille og roligt når du har skiftet gear. Når du får maskinen så lær koblingstidspunktet godt at kende så det du ikke ødelægger din kobling og gear kasse. Du kan også godt høre på maskinen når du skal skifte gear, f.eks hvis du køre i en bil i første gear og opnår topfart i første gear kan du høre og mærke på bilen den ikke når op i fart selvom sømmet er i bund også skifter du jo normalt gear, men det vænner du dig til hvornår du skal skifte gearet.
Hvis du vil have noget nemt jeg skaffe en maxi 2-gear med håndgear til 1500 kr
mar 2012
Følger: 2 Følgere: 2 Scootere: 5 Emner: 50 Svar: 95
Hvidste ikke det også var en vigtig information, da jeg troede det stort set var ens på de fleste gear knallerter
Men det er en Derbi Senda
maj 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Scootere: 15 Emner: 57 Svar: 563
jan 2012
Følger: 73 Følgere: 72 Scootere: 13 Emner: 277 Svar: 1.337
mar 2012
Jep du læste rigtigt
En gang skal jo være den første
Og tak for hjælpen! Men det vil nu stadig være nemmere hvis man fi det vist på en video
maj 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Scootere: 15 Emner: 57 Svar: 563
mar 2012
Tak for videoen, det gir mere mening nu
Btw, så var videon kommet imens jeg var ved at skrive, så jeg så den ikke
mar 2012
Tak den video ga mig et rigtig godt overblik på hvordan man gør!
Gear knallert??