{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
177 visninger | Oprettet:

Frederik A
Frederik A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

PROBLEM {{forumTopicSubject}}

Hey SG, min hot 50 som har virket helt til tops, gik pludselig ud her for omkring 2 uger siden, hvor den gik ud og efter et stykke tid kunne den starte den igen, efter jeg havde kørt på den sådan i et stykke tid kunne den slet ikke starte, så jeg købte en ny malossi sport 70cc. cylinder og håbede på det virkede
Den kan sagtens starte nu, men når jeg kører i ca. 5 minutter så går den ud og kan ikke starte før den bliver kold igen, please hjælp…. smiley
-Ansbjerg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PROBLEM
  • Frederik A
    Frederik A Tilmeldt:
    nov 2013

#2   13. nov 2013 nej, får dysen idag, men den burde stadig kunne køre, burde den ikke?

• Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
    #3   13. nov 2013 Hvis du har monteret 70cc kit, uden at dyse op, så har du nok varmesat cylinderen, så du kan passende afmontere den, og kigge efter skader til en start.

• Frederik A
    Frederik A Tilmeldt:
    nov 2013

#4   13. nov 2013 har ikke kørt på den, har startet den og har varmet den op i ca. 5 min for at se om den kunne starte og derefter er den gået ud igen.
    men kan det være problemet?

• #5   13. nov 2013 Hvis du ikke har kørt på den efter din nye cylinder kan det ikke være problemet. Hvis du har kørt abre 5 min og give den fuld smadder i de 5 min, kan den sagtens have skader. Og ja, dysen har stor betydning på det der. Den for jo enten ALT for meget luft eller ALT for meget benzin, og det er den ikke glad for smiley

• Frederik A
    Frederik A Tilmeldt:
    nov 2013

#6   13. nov 2013 Ja okay, skriver tilbage efter jeg har monteret dysen, tak for jeres svar smiley

Kommentér på:
PROBLEM

Annonce