{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

SG's fremtid {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig, eller er den her side ved at udvikle sig til et eller andet affald?
folk har ikke nogen forståelse for hvordan man laver en overskrift til nyt topic
"HJÆLP!!!!!!" og "KIG HER!!!!!!!!!" bliver fanme oprettet hver eneste dag og folk sviner hinanden uafbrudt.. Jeg gider faktisk ikke kigge på folks scootere osv herinde mere, og jeg gider heller ikke give en person hjælp når han skriver "HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP" som overskrift, er så latterligt ! er der nogen der har brug for mere hjælp end andre? nej vel? man hjælper dem man kan, og dem der ikke har travlt med alt muligt "KOM NU!!!" -pis..
har mistet respekten for folk herinde efterhånden ..det er sjælent at se nogen der skriver perfekt overskrift (Og til dem der ikke ved det , så skriver man f.eks S : yamaha jog)
syntes i skal tænke over det, og så tænk for guds skyld realistisk når i skriver info om jeres scootere!! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SG's fremtid
  • #1   27. mar 2004 det er den rette indstilling

• #2   27. mar 2004 Du har helt ret men der kan nok ikke gøres så meget ved det...selvom det nok alligevel hjælper at minde om det en gang imellem...!

• #3   27. mar 2004 fordi jeg efterhånden har sat MANGE timer/dage på mopedgallery , og har fundet ud af hvor let der er at finde emner hvor man kan hjælpe/give et godt bud på problemer osv ..den her side er efterhånden begyndt at være en side for "små børn" og hvis i føler jer stødt, så hold jer for guds skyld væk fra mopedgallery, for der er folk seriøse, og man får svar på meget mere

• #4   27. mar 2004 Gaab... smiley

• #5   27. mar 2004 Bjau, forresten, så ser jeg bare gerne at alle folk bruger en VEJLEDENDE overskrift, kan jo ikke hjælpe at man skrive HJÆLP MIG istedet for "min jog drypper olie" eller hvad det er man vil fortælle/få svar på

• #6   27. mar 2004 Ka ik andet end give dig ret!

• #7   27. mar 2004 Jeg tror ikke Mick T mener at man skal være perfekt eller skrive perfekt. Jeg tror han prøver at hjælpe. Når jeg kigger på emner i forummet kan det være svært at hjælpe eller svare når folk "skjuler" deres spørgsmål/emner bag overskrifter som HJÆLP!!!!!!! SE HER!! osv. Og så ville det da også være rart med en lidt bedre omgangstone herinde;-)

• #8   27. mar 2004 Giver dig 100% ret, det er lidt det samme med dem som opretter et topic hvor i de skriver man skal stemme på deres scooter! KLAMT !

Dog har jeg intet imod at man skriver som en slags signatur at man skal tjekke ens scooter ud eller ligge en stemme..

Skal man sælge/bytte/købe noget opretter man en tråd hvor man skriver f.eks
    S: Yamaha Jog Bws 97

S: = Sælges
    B: = Byttes
    K: = Købes

• #9   27. mar 2004 http://www.scootergalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=12917

Hahaha så opretter han fandme en med overskrift Hjælp :S

• #10   27. mar 2004 også lige S.P.M.S = stem på min scooter

Ej joke:S Her for tiden vil jeg også hellere være inde på mopedgallery...der er de seriøse...og der kan man joke uden andre bliver helt vildt negative smiley

• #11   27. mar 2004 Lige præcis det som Mick T nævner har jeg også selv tænkt over det sidste stykke tid...
    Når jeg ser en overskrift hvor der står "Hjæææææææælp" - så mister jeg ligesom lysten til at hjælpe, for det virker ikke ret seriøst....
    Det med køb/salg/bytte sys jeg også kunne gøres bedre end det er nu... De fleste skriver kun "Salg", "Jog" eller noget lignende, og det synes jeg godt kunne laves om så der blev en overordnet 'regel' om at skrive "K :", "S :" og "B :" alt efter hvad man havde tænkt sig.

I det hele taget synes jeg at nogle folk godt kunne tage sig lidt sammen når de opretter topics herinde, og tænke over hvad de egentlig vil have svar på eller lign. inden de poster...

En helt anden ting som jeg godt kunne tænke mig blev lavet på foks brugere, det var et lille mærke der viste om folk var online/offline, og et felt på ens bruger hvor der blev vist i hvilken del af landet man kom fra - bare noget jeg har tænk over, ved ikke om det er helt ved siden af...

• #12   27. mar 2004 jae, altså inde på bilgalleri havde vi samme problem... Det løste vi ved at lave uskrevne regler: K: købes, S: sælges og B: byttes... Som i selv skriver. Hvis bare i husker dem, så vil i se hvor effektivt det system er smiley

• #13   27. mar 2004 Jeg giver mick ret i at folks overskrifter når de opretter emner er meget misvisnende!
    Man bliver irriteret, og hvis folk bare ville bruge 2 min mere på at oprette deres emne, så ville sg.dk være et meget mere velfungerende forum end det er nu.

• #14   27. mar 2004 gør han heller ik. men ALLE ka da se at en overskrift som "KIK HER" er FORKERT!! og "min pgo køre af lort" er RIGTIG!

• Peter J
    Peter J Tilmeldt:
    jan 2004

Følger: 1 Scootere: 2 Svar: 6
    #15   27. mar 2004 du har helt ret mick smiley
    Mick her: Bjau, jeg siger ikke hvad der er forkert, men hvordan systemet herinde ville blive mere enkelt og effektivt, er da temmelig ligeglad med alt dit jantelov, jeg syntes bare det er trist at der er så mange der opretter en topic, men folk tager dem for useriøse for de overhovedet har læst hvad personen vil. kig på mopedgallery og lær;) er ikke ude på at diskuttere eller noget, vil bare gerne vække emnet til livs, ved at der er mange herinde fra, der også er på MG, og de er vel også lidt trætte af den kedelig vane folk har fået herinde når de har problemer med deres scooter/knallert.. kan admins ikke lave en form for regler om hvordan man laver topic osv, PRÆCIS som på MG:)

• #16   28. mar 2004 smiley

Kommentér på:
SG's fremtid

Annonce