SG's fremtid {{forumTopicSubject}}
Er det bare mig, eller er den her side ved at udvikle sig til et eller andet affald?
folk har ikke nogen forståelse for hvordan man laver en overskrift til nyt topic
"HJÆLP!!!!!!" og "KIG HER!!!!!!!!!" bliver fanme oprettet hver eneste dag og folk sviner hinanden uafbrudt.. Jeg gider faktisk ikke kigge på folks scootere osv herinde mere, og jeg gider heller ikke give en person hjælp når han skriver "HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP" som overskrift, er så latterligt ! er der nogen der har brug for mere hjælp end andre? nej vel? man hjælper dem man kan, og dem der ikke har travlt med alt muligt "KOM NU!!!" -pis..
har mistet respekten for folk herinde efterhånden ..det er sjælent at se nogen der skriver perfekt overskrift (Og til dem der ikke ved det , så skriver man f.eks S : yamaha jog)
syntes i skal tænke over det, og så tænk for guds skyld realistisk når i skriver info om jeres scootere!!
mar 2004
Følger: 1 Scootere: 2 Emner: 3 Svar: 17
jan 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 10 Emner: 90 Svar: 326
jan 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 8 Svar: 206
sep 2003
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 21 Svar: 95
jan 2004
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 31 Svar: 194
jan 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 10 Emner: 90 Svar: 326
jul 2003
Følger: 25 Følgere: 25 Scootere: 14 Emner: 95 Svar: 2.419
Dog har jeg intet imod at man skriver som en slags signatur at man skal tjekke ens scooter ud eller ligge en stemme..
Skal man sælge/bytte/købe noget opretter man en tråd hvor man skriver f.eks
S: Yamaha Jog Bws 97
S: = Sælges
B: = Byttes
K: = Købes
aug 2003
Følger: 23 Følgere: 22 Scootere: 2 Emner: 176 Svar: 891
Hahaha så opretter han fandme en med overskrift Hjælp :S
aug 2003
Følger: 23 Følgere: 22 Scootere: 2 Emner: 176 Svar: 891
Ej joke:S Her for tiden vil jeg også hellere være inde på mopedgallery...der er de seriøse...og der kan man joke uden andre bliver helt vildt negative
okt 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 4 Emner: 1 Svar: 13
Når jeg ser en overskrift hvor der står "Hjæææææææælp" - så mister jeg ligesom lysten til at hjælpe, for det virker ikke ret seriøst....
Det med køb/salg/bytte sys jeg også kunne gøres bedre end det er nu... De fleste skriver kun "Salg", "Jog" eller noget lignende, og det synes jeg godt kunne laves om så der blev en overordnet 'regel' om at skrive "K :", "S :" og "B :" alt efter hvad man havde tænkt sig.
I det hele taget synes jeg at nogle folk godt kunne tage sig lidt sammen når de opretter topics herinde, og tænke over hvad de egentlig vil have svar på eller lign. inden de poster...
En helt anden ting som jeg godt kunne tænke mig blev lavet på foks brugere, det var et lille mærke der viste om folk var online/offline, og et felt på ens bruger hvor der blev vist i hvilken del af landet man kom fra - bare noget jeg har tænk over, ved ikke om det er helt ved siden af...
dec 2003
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 6 Emner: 4 Svar: 602
jan 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 6 Svar: 111
Man bliver irriteret, og hvis folk bare ville bruge 2 min mere på at oprette deres emne, så ville sg.dk være et meget mere velfungerende forum end det er nu.
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 31 Svar: 194
jan 2004
Følger: 1 Scootere: 2 Svar: 6
Mick her: Bjau, jeg siger ikke hvad der er forkert, men hvordan systemet herinde ville blive mere enkelt og effektivt, er da temmelig ligeglad med alt dit jantelov, jeg syntes bare det er trist at der er så mange der opretter en topic, men folk tager dem for useriøse for de overhovedet har læst hvad personen vil. kig på mopedgallery og lær;) er ikke ude på at diskuttere eller noget, vil bare gerne vække emnet til livs, ved at der er mange herinde fra, der også er på MG, og de er vel også lidt trætte af den kedelig vane folk har fået herinde når de har problemer med deres scooter/knallert.. kan admins ikke lave en form for regler om hvordan man laver topic osv, PRÆCIS som på MG:)
jan 2004
SG's fremtid