{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
216 visninger | Oprettet:

Knæk og skive i på samme tid? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har for ikke særligt længe siden købt en jog r. Den er standard med knæk og pillet Skive kør cirka 60 på toppen, og mine forældre mener ikke jeg kan sætte Skive i vis den også har knæk, det er også bare midlertidigt skal have ny udstødning, men kan det passe man ikke kan have knæk og Skive på samme tid på en std jog r?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knæk og skive i på samme tid?
  • #1   2. apr Kan du godt det smadrer bare din motor

• #2   2. apr Køb en Tecnigas Silent Pro, hurtigst muligt, i Thansen.
    Den er dejlig støjsvag og den ser lovlig ud.
    Så er det slut med klager fra naboerne og ingen ringer efter politiet.

Husk at du skal skifte dyse og ruller og måske også trim, når du går fra knæk til std.

• #3   2. apr Du ka sagtens ha knæk på og ring i samtidig.
    Bare du ikke kører med gassen i bund hele tiden.

• #4   2. apr #3
    Selvfølgelig kan han ikke det.
    motoren dør når han kommer for højt op i fart.

• #5   2. apr Hvis ringen er af en tykkelse der tillader 37-40 kmt topfart, og man kører med kvart gas ved de 30-33 kmt, så er motoren ligeglad med om der sidder en ring i, eller om man gør det samme uden der sidder en ring i

• #6   5. apr #5
    Det er rpm det smadrer motoren.
    Så hvis man er på 15.000 rpm ved 37 kmt, så dør motoren.
    Uanset om det er ved kvart gas eller ej.

• #7   5. apr Ja ideen med kvart gas er at man holder farten lige under der hvor ringen begynder at begrænse og omdrejningerne begynder at stige i takt med farten stiger.

Så hvis ringen er tynd nok til den ka køre 39, og man så kun kører 31, så er det ligesom at køre 31 uden ring i.
    Og så dør motoren ikke af det.

Forresten en ac scooter suger luften til køling ind fra siden, så hvad fart man kører er underordnet. Medmindre man ka køre sidelæns smiley

• #8   5. apr #7
    Hvad er så meningen med at køre med ring i vario?

• #9   5. apr At begrænse topfarten til under 43.

Ok reglerne siger at den er tunet når den et tunet. Men betjentene siger den ikke må køre for stærkt eller larme for meget.

Nu kører den iflg trådstarter kun 60 med pillet skive og knæk.

Han snakker om en midlertidig løsning så han kan køre på den, indtil han får den nye udstødning.
    Spørger om det er rigtigt man ikke kan køre med ring i med knæk på.

Sandheden er det ka man godt.
    Man ska bare holde farten dernede hvor omdrejningstallet er så lavt at det ville være det samme uden ring i.

Var selv glad for min lovlige piaggio fly kørte lige over 42,0 på gps, fordi så ku jeg køre 36-37 kmt uden den begrænsede på ringen.
    Kørte jeg f.eks. 40 kmt så skreg den som et svin med carolina reaper chili i røven. Helt sygt støjniveau og på ingen måde godt for den i længden.
    Den piaggio var så fuldt afdroslet med en technigas silent pro på, og så ring i igen.
    Så den tog maaaasser af omdr.

Så ved af erfaring man ka køre en tunet maskine med 30-35 kmt uden problemer.
    Det er ligesom at køre langsomt på en maskine uden ring i med knæk osv på. Ka man sagtens. Sker der ikke noget ved.

Man ska bare vide hva man ikke ska gøre.

F.eks. køre ned af en lang bakke med høje omdrejninger uden at gi gas smiley for så dør motoren.
    Uanset udstødning og ring hehe

Kommentér på:
Knæk og skive i på samme tid?

Annonce