2.199 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hvad for en størrelse slange til pocketbike dæk Hvad for en størrelse slange til pocketbike dæk

heej sg
Jeg har sådan en mini crosser pocketbike, hvor jeg skal skifte slangen på, jeg har et dæk på 1kg, og nu har jeg så fundet to slanger på nettet, den ene er på 500gram og den anden er på 1kg, hvad for en slange skal jeg købe? smiley

Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad for en størrelse slange til pocketbike dæk
  • #2   9. maj 2016 Oky mange tak, jeg har hva lidt usikker på om den ville være for stor, det vil sige at der også er dæk størlse på 500 gram? smiley

• #4   9. maj 2016 Hvad ved ikke hvordan det siges, jeg skriver bare det der står på hjemmesiden, og håber på at folk ved hvad jeg mener! så vis du heller ikke ved hvad det betyder og hvad jeg mener, så der jo ikke nogen grund til at du skriver, og at du skriver det som passer til dæk størrelsen, da jeg trode du mente den på 1kg, men det gjorde du så ikke, værken du eller jeg bliver klogere af det, da vi åbenbart ikke ved hvad for en slange der skal bruge til dækket, så håber der er nogen der ude som har det ratte svar, for der står ikke flere oplysninger om slange/dækkene på hjemmesiden, så det ikke helt nemt og slet ikke når jeg ikke kender til målene, men det kunne jeg måske fiinde ud af smiley

• #5   9. maj 2016 sorry for stavefejl og manglerne ore, det det skide stavekontrol!!

• #7   9. maj 2016 Oky, så gør jeg det, men stadigvæk står der 500gm og 1kg på hjemmesiden og det står der jo ikke på dækket som jeg har, så ville stadig være i tvivl om hvad for en slange der skal bruges

• #9   9. maj 2016 slange! kan se når man går ind på slangen, så står der nogen andre tal, men ved ikke helt hvad de betyder, har ikke læret hvordan man tyder dæk, da jeg altid har haft en mekaniker til at gøre den slags smiley

• #10   9. maj 2016 link til slange og dæk http://mesters-motor-shop.dk/shop/daek-pocketbike-106c1.html

• #12   9. maj 2016 Oky mange tak for hjælpen smiley

• #13   9. maj 2016 nu giver det bedre mening for mig heh smiley

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

Følgere: 23 Svar: 2.501
    #15   9. maj 2016 Vægten er vel bare så man har en ide om hvor meget pakken kommer til at veje når den skal sendes og man måske skal betale alt efter hvor meget den vejer.

Kommentér på:
Hvad for en størrelse slange til pocketbike dæk

Annonce